וולט מסתבכת בענק: זה בכיר החברה שנחקר בחשד למעילה של 230 מיליון שקלים

סמנכ"ל תפעול בחברת וולט נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-230 מיליון שקלים. קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 20:03 יט באייר התשפד

וולט מסתבכת בענק: זה בכיר החברה שנחקר בחשד למעילה של 230 מיליון שקלים
וולט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מסתבך: אליה אוהד יוספיאן, סמנכ"ל תפעול בחברת וולט אנטרפריזס בע"מ, הובא היום (ב') בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. במסגרת החקירה עלה החשד כי חברת וולט אנטרפריזס בע"מ קיזזה בספרי הנהלת החשבונות של החברה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות על שם חברת תלוש לעצמאי טי.בי. או בע"מ, בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבות ישירה של יוספיאן.

החשד: חשבוניות פיקטיביות בערך של כ-230 מיליון שקלים

מממצאי החקירה עד כה עלה החשד כי סכום החשבוניות החשודות כפיקטיביות אשר קוזזו בתקופה שבין ינואר 2021 ועד היום מסתכם לפחות בערך של כ-230 מיליון שקלים, שהמס בגינן הינו כ-33.5 מיליון שקלים.

קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט

עוד נטען בבקשה למעצר כי קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי תוך עשיית דין לעצמם. החשוד נחקר במשרדי היחידה, מסר את גרסתו ושוחרר בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך מאה אלף שקלים והפקדת מזומן על סך מאה אלף שקלים נוספים.

וולט: "אליה יוספיאן לא נעצר, אלא שוחרר בהסכמה"

מ"וולט" נמסר בתגובה: "אליה יוספיאן לא נעצר, אלא שוחרר בהסכמה. אנחנו תמיד פועלים לפי החוק, בסטנדרטים בין לאומיים מחמירים. כמובן שאנחנו משתפים פעולה עם הרשות ומעבירים את המידע שברשותנו לגבי הגופים המעורבים".