אמהות שני החטופים מגיבות בסרטון: "עם השטן לא עושים עסקאות"

לאחר שחרור הסרטון הקשה של התצפיתניות החטופות, בפורום תקווה המאגד חלק ממשפחות החטופים מגיבים בסרטונים של אפרת מור ודיצה אור שבניהם חטופים גם כן. דיצה אור: "אנחנו כאן כדי להחזיר את התצפיתניות הבייתה ואת כל החטופים". אפרת מור: "רוצה לשלוח חיבוק להורי התצפיתניות, כולנו באותה סירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 18:45 יד באייר התשפד

אמהות שני החטופים מגיבות בסרטון: "עם השטן לא עושים עסקאות"
דיצה אור ואפרת מור, מגיבות לסרטון התצפיתניות, צילום: ללא

מטה משפחות החטופים שחרר היום (ד') סרטון בן 3:10 דקות בו נראים רגעי חטיפתן של התצפיתניות בבוקר ה-7 באוקטובר. יחד עם הסרטון מתחו במטה ביקורת קשה על הממשלה וכתבו כי "הסרטון הקשה הוא מציאות חייהן של אגם, דניאלה, לירי, נעמה, קרינה ו-123 חטופים נוספים כבר 229 ימים. הסרטון הוא כתב אישום חריף על מחדל לאומי של הפקרת החטופות והחטופים".

בתגובה לסרטון, הוציא פורום תקווה המאגד משפחות חטופים סרטונים של דיצה אור ואפרת מור שביניהם חטופים גם כן בעזה. אמהות שני החטופים הביעו בסרטונים אמפתיה עם הורי התצפיתניות אך קבעו כי הסרטונים מוכיחים מדוע אסור לעשות עסקה עם השטן, אין לחמאס זכות קיום, כך לטענתן.

מתוך הסרטון

מתוך הסרטון, צילום: צילום מסך

"אנחנו באים בכוח הצדק, להחזיר את כל התצפיתניות הביתה ואת כל החטופים"

דיצה אור אמו של אבינתן אור אמרה בסרטון כי "הלב של כולנו נקרע ממה שהבחורות המתוקות האלה עברו ועדיין עוברות. אנחנו נחרדים מזה ומחבקים את האמהות והמשפחות מכל הלב". עוד הוסיפה: "מה שהשכנים המפלצתיים שלנו עשו לנו ועדיין עושים, שולל מהם כל זכות לקיום על כדור הארץ, אנחנו כאן כדי לכלות אותם מעל פני האדמה ואנחנו נדאג שהם לא יתקיימו יותר. אנחנו באים בכוח הצדק, להחזיר את כל התצפיתניות הביתה ואת כל החטופים ולא להפקיר את הביטחון של מדינת ישראל בידיים של אף אחד אחר".