שני לוק, איציק גלרנטר ועמית בוסקילה הובאו למנוחות: "תמיד איתנו בלב"

אחרי החילוץ הדרמטי מלב הרצועה, שני לוק, איציק גלרנטר ועמית בוסקילה הובאו למנוחות | אמה של עמית ספדה: "ילדה של פעם בחיים. עטפת אותי באהבה אינסופית, את ההשראה שלי. את הנשמה. סמל לדוגמא, לנצח נצחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/24 19:02 יא באייר התשפד

שני לוק, איציק גלרנטר ועמית בוסקילה הובאו למנוחות: "תמיד איתנו בלב"
שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל, גופותיהם חולצו מעזה, צילום: באדיבות המשפחות

אחרי הודעת דובר צה"ל על חילוץ גופותיהם מעזה במבצע מיוחד, היום (א') הובאו למנוחות שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז"ל.

שני לוק: "באנו לפה כדי לסגור את המעגל"

ריקרדה, אמה של שני, ספדה לה: "לפני יותר משישה חודשים נפרדנו מהנשמה של שני וישבנו שבעה, ועכשיו באנו לפה כדי לסגור את המעגל ולהיפרד מגופתה שהוחזרה אלינו. בערב סוכות ישבנו עם שני, שבוע אחרי הזמנו אותה ואת החבר שלה והם התלבטו והחליטו ללכת לפסטיבל. מאז החיים שלנו השתנו מקצה לקצה".

"לא האמנתי שיצליחו להחזיר את הגופה. חשבתי שחמאס ישמור אותה שם. זו הייתה הקלה שהצבא אמר שהגופה נמצאה והיא שלמה - זו מתנה קטנה. אנחנו מודים לצבא ולחיילים שהוציאו אותה משם. אמרנו שאנחנו לא רוצים שחיילים יסתכנו, ואף חייל לא נפצע אז תודה. שני השאירה הרבה אור בעולם הזה דרך המילים ודרך האהבה האינסופית שלה. אנחנו נתגעגע אלייך המון - וחלק שלך תמיד איתנו בלב".

עמית בוסקילה: לא נוותר לבני העוולה שלקחו אותך ממני

אילנה, אימא של עמית, ספדה לה: "עמית איפה את עמית שלי. התפללתי לבורא עולם בתחנונים. אני זכיתי בך, בבת צדיקה. 28 שנים זכיתי בך, לגדל, להיות לצידך. הפרח המפואר שלי, ילדה של פעם בחיים. עטפת אותי באהבה אינסופית, את ההשראה שלי. את הנשמה. סמל לדוגמא, לנצח נצחים. לא נוותר לבני העוולה שלקחו אותך ממני. אני אדאג לשטח את עזה בשבילך, כל עזה ממוטטת. תתפללי עלינו משמיים, את כל עולמי. זכיתי לילדה לתפארת מדינת ישראל".

איציק גלרנטר: אבא חי חיים קלילים

איציק גלרנטר, בן 56 מהיישוב אירוס, הוגדר עד יום שישי האחרון כחטוף. בתו ירדן צוטטה ב-ynet: "אבא חי חיים קלילים. הוא נסע עם חברים לרקוד ולשמוע מוזיקה".