בהצלחה עם להגיד את זה לבוס: אלפי בטטות פזורות על כביש 4 וגורמות לעומסי תנועה

תקרית חריגה: משאית נחצתה ל-2 ופיזרה אלפי בטטות על כביש 4 סמוך לעכו לכיוון צפון, עומסי תנועה נצפו במקום. רכבת ישראל הודיעה על שינויים זמניים בתנועת הרכבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/24 13:09 יא באייר התשפד

בהצלחה עם להגיד את זה לבוס: אלפי בטטות פזורות על כביש 4 וגורמות לעומסי תנועה
בטטות, צילום: Nati Shohat,Flash90

משאית עם אלפי בטטות התהפכה היום (א') בכביש 4 סמוך לעכו לכיוון צפון. בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות, ניתן לראות את המשאית חצויה ואלפי בטטות חוסמות את המעבר לכלי רכב בכביש. עומסי תנועה במקום ושוטרים המכווינים את הנהגים.

רכבת ישראל הודיעה לכלל נוסעיה כי ייתכנו שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור הרצליה, בית יהושע ונתניה ביום חמישי (30.5) החל מהשעה 23:00 (בקירוב) וביום שישי (31.5.24) לאורך כל שעות הפעילות בשל עבודות לתחזוקת המסילה; בשל העבודות תופסק זמנית תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה ונתניה, ולא תתאפשר נסיעה רציפה בין חיפה ות"א (קו החוף); רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים ללא עלות.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון *8787.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il