צפו: עדן גולן הופיעה עם המילים שנאסר עליה לשיר

עשרות אלפי בני אדם הגיעו לעצרת החטופים השבועית בה נאמו בני משפחות החטופים ושגרירים זרים. בעצרת נאם גם שגריר ארה"ב בישראל שאמר: "לא נפסיק לעבוד מדי יום כדי להביא את החטופים הביתה" | הזמרת עדן גולן ביצעה את השיר לאירוויזיון עם המילים המקוריות - צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/24 22:33 י באייר התשפד

צפו: עדן גולן הופיעה עם המילים שנאסר עליה לשיר
עדן גולן בעצרת החטופים, צילום: עדן וולך

ברקע ההודעה על החזרת גופותיהם של ארבעה חטופים שנרצחו והוחזקו בידי חמאס בעזה, נערכה עצרת משפחות החטופים השבועית. העצרת הערב (שבת) הייתה בין לאומית ושודרה במספר מדינות במקביל כששגרירים זרים נטלו בה חלק ונאמו גם כן. במהלך העצרת שרה הזמרת עדן גולן את להיטה האחרון מהאירוויזיון עם מילות השיר המקוריות שנכתבו בעקבות טבח ה-7 באוקטובר.

צפו בביצוע המרגש של עדן גולן:

שגריר ארה"ב: "ארצות הברית ממשיכה לדחוף קדימה במאמצי התיווך"

ג'ק לו, שגריר ארה''ב בישראל אמר: "כשגריר ארצות הברית בישראל, אני עומד כאן איתכם כדי לחזק מחדש את מחויבותה של ארצות הברית שלא נפסיק לעבוד מדי יום כדי להביא את החטופים הביתה. לבני המשפחות של החטופים אני אומר: אנחנו שומעים אתכם. אנחנו עומדים לצידכם".

"לא נפסיק לפעול עד שתתאחדו עם יקיריכם" הוסיף לו, "ארצות הברית ממשיכה לדחוף קדימה במאמצי התיווך כדי להביא את החטופים הביתה. חמאס חייב לשחרר את החטופים כדי שהמשבר הזה יוכל להסתיים, שנוכל למקד את מאמצינו בהבאת שלום ויציבות לאזור".

שגריר ארה"ב ג

שגריר ארה"ב ג'ק לו צילום: פאולינה פטימר

"איך מנהיגי העולם לא מפעילים את כל הכוח שביד"

איילה יהלומי, אחותו של החטוף הישראלי-צרפתי אוהד יהלומי אמרה: "אני תוהה, איך עולם שלם לא רואה בבירור מה קרה לנו ומה סדר האירועים? איך מנהיגי העולם לא מפעילים את כל הכוח שבידם כדי שאזרחים תמימים ישובו לביתם? אני קוראת למנהיגי העולם להפעיל את כל מנופי הלחץ שבידם, לעמוד לצידה של הנהגת מדינת ישראל במלחמתה להשיב את כל החטופים לביתם, את החיים לשיקום ואת החללים לקבורה! אוהד הוא חברי הטוב ביותר והוא חסר לי כל יום. הגעגוע הוא הרגש הכי קשה בסיטואציה המופרעת הזו".