ביקורת חריפה על נתניהו מתוך "פורום תקווה": "אין לו את הכוח להוביל"

משפחתו של אבינתן אור שחטוף בעזה שהייתה חלק מ"פורום תקווה", מבקרת את ראש הממשלה נתניהו: "הגענו למסקנה שאנחנו צריכים להצטרף לאלה שקוראים לעשות בחירות חדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/24 18:19 ח באייר התשפד

ביקורת חריפה על נתניהו מתוך "פורום תקווה": "אין לו את הכוח להוביל"
הפגנה בעד העסקה, אמש, צילום: Itai Ron,Flash90

ביקורת חריפה ולא צפויה על ראש הממשלה נתניהו: משפחתו של אבינתן אור שחטוף בעזה הייתה חלק מ"פורום תקווה", שהתנגדו לעסקאות חטופים ותמכו בלחץ של צה"ל על הפלסטינים ברצועת עזה, כתבו: "סינוואר מהתל בנתניהו, שמוביל את ישראל לתבוסה שהשלכותיה נרחבות". ירון אור, בראיון אצל עופר חדד בערוץ 12 גם הוסיף: "הגענו למסקנה שאנחנו צריכים להצטרף לאלה שקוראים לעשות בחירות חדשות או להחליף אותו בצורה אחרת, אין לו את הכוח הפנימי להוביל". כך על פי ראיון בערוץ 12.

אבינתן אור

אבינתן אור, צילום: באדיבות המשפחה

בתחילת השנה, ירון אור שיתף על הקשיים: "כל בוקר כשאני מתעורר אני מנסה להיזכר האם זה רק סרט רע. שבוע שעבר, הייתי בכנסת במפגש המשפחות עם הלובי למען החטופים. אחת הדוברות ציינה דבר נכון: לא מדובר בשבויים - שבויים זה במלחמה. אני מוסיף: לא מדובר בחטופים - זה קנטוניסטים שנחטפו ברוסיה לשירות הצבאי. אלו שרידי שבט בנימין שנאמר עליהם: 'וחטפתם לכם איש את אישתו מבנות שילה'. מדובר בבן ערובה".

באדיבות כאן חדשות

פורום תקווה ביקש: "לקרוא למטה המשפחות בשם אחר"

כזכור, בחודש מרץ האחרון, פורום "תקווה" המאגד משפחות חטופים יצא במתקפה על החלטת מטה משפחות החטופים לצאת לרחובות החל מהערב ולהחריף את הצעדים בדרישה לשחרורם. בהודעה שיצאה מפורום תקווה נכתב: "פורום תקווה טוען כי מספר משמעותי של משפחות חטופים המומים מהפעילות הפוליטית שבחרו משפחות חטופים לפעול החל מהערב". עוד דרשו בפורום לקרוא למטה משפחות החטופים, "משפחות חטופים" ולא "משפחות החטופים".