אליקים ליבמן, שהוגדר חטוף, נרצח בשמחת תורה

בשורת האיוב הגיעה: גופתו של אליקים ליבמן, שהיה מהמאבטחים במסיבת הנובה ברעים, אותרה בשטח ישראל | הוריו, אליהו ואבישג, כתבו: "אליקים נשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום. ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/24 16:53 כה בניסן התשפד

אליקים ליבמן, שהוגדר חטוף, נרצח בשמחת תורה
אליקים ליבמן, צילום: באדיבות המשפחה

נציגי צה"ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית הודיעו היום (שישי) למשפחתו של אליקים ליבמן ז"ל, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל. גופתו של ליבמן נמצאה בקברה של מאבטחת נוספת במסיבה, ויקטוריה גורלוב, בבית העלמין בחולון. פרטים על מועד ההלוויה והניחומים ימסרו בהמשך.

"מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו"

אליהו ואבישג ליבמן, הוריו של אליקים, פרסמו הודעה: "לאחר למעלה מ-200 ימים ולילות של חיפושים, דאגות, תפילות ודמעות של רבבות עם ישראל, התבשרנו בצער רב, כי בננו היקר והאהוב אליקים שלמה ה' יקום דמו, איננו בין החיים, ועל פי ממצאים שהתגלו, קבלנו הודעה רשמית על מותו על קידוש השם. על פי הממצאים שהתגלו לאחרונה אליקים שלמה הי"ד נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה-שמיני עצרת בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום ויחד עמם עלה בסערה השמימה".

"מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו. הזדמנות ראשונה להודות לכל כוחות הביטחון, צוותי החיפוש, מעגלי המתנדבים וכל רבבות עמך ישראל שהיו שותפים עמנו לאורך כל הדרך ועשו ככל יכולתם במסירות נפש למעננו ולמען אליקים שלמה הי"ד. מן השמיים תבורכו ותנוחמו יחד עמנו", הוסיפו.