750 אלף שקלים: בן גביר תבע את אולמרט - ועקץ עם תזכורת

השר לביטחון לאומי תובע את אהוד אולמרט על כך שכינה אותו "רוצח ומחבל": "אמירות שיצרו הלכה למעשה גזרה שווה בין התובע לבין המחבלים הארורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 22:54 יב באדר א'

750 אלף שקלים: בן גביר תבע את אולמרט - ועקץ עם תזכורת
בן גביר, תובע את אולמרט, צילום: "רוצח ומחבל": אולמרט תקף את בן גביר - שעקץ בחזרה "אויב, רוצח ומחבל". אולמרט תקף, בן גביר לא נשאר חייב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90 Moshe Shai/FLASH90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, תובע את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט על כך שכינה אותו אויב, מחבל, רוצח ושוחט. בתביעה שהוגשה היום (ד') לבית משפט השלום בירושלים נדרש אולמרט לפרסם התנצלות ולפצות את בן גביר בסך של 750,000 שקלים.

"ייחס לתובע כוונה להשמדת העם הפלסטיני"

בתביעה נגד "אסיר משוחרר מספר 9032478" נכתב: "פרסומם של הדברים שאמר הנתבע, המייחסים לתובע מעשי טרור, הרג, שחיטה, רצח וכוונה להשמדת העם הפלסטיני נעשו מתוך כוונה ברורה לפגוע בתובע".

"עגמת נפש, השפלה וסבל אישי"

עוד נכתב בתביעה: "התובע נפגע מהפרסום גם בהיבט האישי הסובייקטיבי שמתבטא בעגמת הנפש שלו, בהשפלה ובסבל האישי שנגרמו לו בעקבות הכפשתו בראש כל חוצות. הדברים נכונים ביתר שאת בענייננו בו פעל הנתבע ממניעים פסולים, בזדון ומתוך כוונה לפגוע. על הזדון שבפרסום ניתן ללמוד מלשונו הפוגענית במיוחד בה נקט הנתבע ומהעובדה כי לא נענה לדרישה לחזור בו ולהתנצל מהאמירות המבישות והמזעזעות שייחס לתובע".

"רוצח ומחבל": אולמרט תקף את בן גביר - שעקץ בחזרה

כזכור, לפני כחודשיים אולמרט, יצא במתקפה חריפה על השר לביטחון לאומי, ובראיון לתוכנית טלוויזיה טורקית אמר: "מה שאני חשוב על בן גביר וחבריו הבהרתי בישראל בצורה הקיצונית ביותר, אני קורא להם אויבים, הורגים, שוחטים, רוצחים, מחבלים". בתגובה לאמירות הקשות, השר לביטחון לאומי הגיב לאולמרט והזכיר לו כי הוא אסיר מורשע לשעבר.

?