מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"היום השתחררתי מהמילואים, אבל אני לא רוצה להתקלח": הפוסט ששיגע את הרשת

יאיר שטבון, מועמד לראשות העיר אריאל, השתחרר לביתו משירות המילואים ושיתף בהתרגשות על הרוח של עם ישראל במהלך המלחמה: "אני לא רוצה לרחוץ את פניי וגופי מאבק האחדות ברחובות הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 11:28 ח בשבט התשפד

"היום השתחררתי מהמילואים, אבל אני לא רוצה להתקלח": הפוסט ששיגע את הרשת
יאיר שטבון, צילום: אילן בלטה

מילואימניקים רבים שהוקפצו לשירות במגוון גזרות ברחבי הארץ מאז פרצה המלחמה משתחררים לביתם. גם יאיר שטבון, מועמד לראשות העיר אריאל, השתחרר לביתו משירות המילואים ושיתף על כך בחשבון הפייסבוק שלו: "היום השתחררתי מהמילואים, אבל אני לא רוצה להתקלח!!!. אחרי 102 ימים שהחלו בבוקר שמחת תורה אני לא רוצה לרחוץ את פניי וגופי מאבק הפודרה של עזה ואיו"ש", כתב. הפוסט זכה לאהדה רבה וגרר איתו מעל 100 שיתופים.

הלחימה בעזה

הלחימה בעזה, צילום: דובר צה"ל

יאיר שטבון: "אני לא רוצה לרחוץ את פניי וגופי מאבק האחדות ברחובות הארץ"

לאחר מכן המשיך ואמר: "אבק אחוות הלוחמים שהתערבבה בזיעתי. אבק חיילי וחיילות החימוש והלוגיסטיקה שכאשר אנחנו חטפנו תנומה קלה הם עבדו ללא הפסק כדי שהנגמש/הנשק/הבגדים/המזון יהיו מוכנים ללא עיכוב. אבק האחדות ברחובות הארץ".

"אם אתקלח, ריח עשן המנגלים שהכינו לנו בעלי העסקים מרעננה, מת"א וירושלים כבר לא ידבוק בי"

שטבון המשיך והתייחס לעם ישראל שהתגלה בתפארתו במהלך המלחמה: "אני לא רוצה לשטוף מעליי את הנשיקות של הסבתות מנתיבות רק בגלל שלבשנו מדים. את נדיבות האישה מהוד השרון שקבעה נחרצות שהיא משלמת בבית הקפה במקומנו", אמר, והמשיך: "אם אתקלח, ריח עשן המנגלים שהכינו לנו בעלי העסקים מרעננה, מת"א וירושלים כבר לא ידבוק בי". שטבון סיים במילים מצמררות: "אני רוצה להתגלגל בדם גבורת הפצועים, בכאב משפחות החטופים. אך בעיקר אני רוצה להיות ראוי לכל הנופלים והנופלות".

חיילי צה"ל בשטחי כינוס

חיילי צה"ל בשטחי כינוס, צילום: Yossi Aloni/FLASH90

שטבון סיים במילים מצמררות: "אני רוצה להתגלגל בדם גבורת הפצועים, בכאב משפחות החטופים. אך בעיקר אני רוצה להיות ראוי לכל הנופלים והנופלות".