אגרופים ומכות עם המגב: גננת משדרות הורשעה בהתעללות בקטינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 18:27 כב בטבת התשפד

אגרופים ומכות עם המגב: גננת משדרות הורשעה בהתעללות בקטינים
גן ילדים. אילוסטרציה, צילום: Michael Giladi/Flash90

18 פעוטות בכיתה ומדי יום ביומו ספגו התעללות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אתמול על פי הודאתה את אילנה סויסה (55) משדרות בהתעללות ותקיפה של קטינים עליהם הייתה אחראית במסגרת עבודתה כגננת בתינוקיה.

מכתב האישום המתוקן שהוגש על ידי עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, בו הודתה סויסה, עולה כי במועדים הרלבנטיים לכתב האישום עבדה סויסה כמובילת כיתה בכיתת התינוקיה במעון בשדרות. בכיתה של סויסה היו 18 פעוטות (בגילאי 6-18 חודשים), אשר מדי יום ביומו, בהיותה אחראית על הפעוטות, ביצעה סויסה בפעוטות מאות מקרים של תקיפה ומעשי התעללות גופנית ונפשית.

מעשי תקיפה והתעללות מחרידים בילדים: האכלה בכוח, גרירה והכאה

סויסה נהגה כלפי הילדים בקשיחות, צעקה עליהם ונזפה בהם ובין היתר, דרכה על ראשו של אחד הפעוטות, צבטה והכתה פעוטות, חבטה בראשה של אחת הפעוטות באמצעות מקל של מגב, נתנה מכות אגרוף לראשם של פעוטות, בעטה בהם הטיחה ילדים מגובה בכוח לתוך לולים, משכה את הפעוטות בידיהם והפילה אותם לרצפה כשראשיהם הוטחו ברצפה, האכילה פעוטות בכוח, גררה פעוטות אחריה, זרקה משחקים לעבר הפעוטות שפגעו בגופם ועוד.

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע יובל לבידרו, הרשיע את סויסה בהתאם להודאתה בריבוי עבירות של התעללות בקטין ובריבוי עבירות של תקיפת קטין וחסר ישע.