יוני אשר קיבל את בנותיו בחזרה: "הן לא מפסיקות לדבר"

אחרי שקיבל את אשתו ובנותיו בחזרה משבי חמאס, יוני אשר משתף: "דורון, שהיא הגיבורה בכל הסיפור, החזיקה אותן 49 ימים בשבי עם עין אחת פקוחה בלילה שלא יופרדו. הגוף והנפש של שנינו תשושים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 18:01 כ בכסלו התשפד

יוני אשר קיבל את בנותיו בחזרה: "הן לא מפסיקות לדבר"
משפחת אשר מתאחדת, צילום: דוברות בית החולים שניידר

אחרי חזרת אשתו דורון ובנותיו רז ואביב משבי חמאס, יוני אשר בפוסט חשוף ברשתות מספר על החוויה שאחרי חזרת משפחתו לארץ. "דקות ספורות מהרגע בו פגשתי לראשונה את רז ואביב, ילדותיי הקטנות בנות 4.5 ו-2.5 ועד לרגע זה, הן לא מפסיקות לדבר", כתב אשר.

"במשך שבוע, צמוד אליהן, לא עוזב, רק מחבק"

"רז: 'אבא, מזל שלא נסעת איתנו בטרקטור'. אביב: 'הרשע הרים אותי ובכיתי'. רז: 'אבא, פגשת את סבתא?' (שנרצחה). אביב: 'הרשעים לקחו לאמא את הטבעת'. רז: 'הכנתי לך ברכות ולא הרשו לי לקחת'. אביב: 'אבא, הרשעים בכלא?'", כך שיתף אשר וסיפר על התגובות שלו.

"מחזיק את עצמי, אני עונה ברוגע ומסביר בסבלנות. כך אני במשך שבוע, צמוד אליהן, לא עוזב, רק מחבק. דורון, שהיא הגיבורה בכל הסיפור, החזיקה אותן 49 ימים בשבי עם עין אחת פקוחה בלילה שלא יופרדו. הגוף והנפש של שנינו תשושים", כתב - וביקש להפנות זרקור לחטופים שטרם שוחררו. "אסור לנשום, עד שהם בבית".

נתניהו: "מדברים באש"

אחרי מסיבת העיתונאים שקיים אמש, נתניהו דיבר בישיבת סיעת הליכוד ואמר על סוגיית החטופים: "אנחנו ממשיכים כעת לדבר עם האויב על המשך שחרור חטופים - מדברים באש". הוא הוסיף: "אנחנו פועלים מהר אבל לא בפזיזות. כשאני נותן הנחיות מבצעיות אני קודם כל חושב על הלוחמים שלנו ועל החיים שלהם. אנחנו פועלים בצורה מושכלת ומיטיבית, בזהירות אבל בנחישות".