הקרבות ברצועת עזה: לוחם שריון נפל, לוחם צנחנים נפצע קשה

הותר לפרסום כי בקרבות ברצועה נפל סמ"ר שחר כהן מבטח, בן 22 מכרמיאל, לוחם שריון מחטיבה 401. בנוסף, לוחם מגדוד 202 של הצנחנים נפצע באורח קשה | ארצות הברית הודיעה כי צוללת גרעינית נכנסה למזרח התיכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 07:28 כב בחשון התשפד

הקרבות ברצועת עזה: לוחם שריון נפל, לוחם צנחנים נפצע קשה
הכניסה הקרקעית לעזה, צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום כי בקרבות ברצועה נפל לוחם שריון ונפצע לוחם צנחנים. לוחם השריון שנפל הוא סמ"ר שחר כהן מבטח, בן 22 מכרמיאל, לוחם שריון בגדוד 9, חטיבה 401, עוצבת "עקבות הברזל" שנפל אתמול (א') בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחם מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצע באורח קשה אתמול (א') במהלך לחימה ברצועת עזה. משפחותיהם עודכנו.

סמ"ר שחר כהן מבטח | צילום: דובר צה"ל

ארה"ב הודיעה: צוללת גרעינית נכנסה למזרח התיכון

ארה"ב הודיעה אמש (א') כי צוללת גרעינית מסדרת "אוהיו" נכנסה למזרח התיכון תחת אחריותו של פיקוד המרכז של ארה"ב. הצוללת היא אחת מ-18 הצוללות הכלולות בצי והיא נושאת טילים עם ראשי נפץ גרעיניים. בהודעת פיקוד המרכז של ארה"ב נכתב: "ב-5 בנובמבר 2023, צוללת מסוג אוהיו הגיעה לאזור האחריות של פיקוד מרכז ארה"ב". הצוללת מצטרפת לנושאות המטוסים ג'רלד פורד ואייזנהאואר שנכנסו כבר לים התיכון.

הרמטכ"ל מזהיר: "מוכנים כל רגע לעבור למתקפה בצפון, מבינים שזה יכול לקרות"

הרמטכ"ל התייחס אמש (א') במהלך ביקור בפיקוד צפון להמשך ההיערכות להסלמה ביטחונית מול חיזבאללה ואמר כי "אנחנו שמים מטרה חד משמעית להחזיר מצב בטחוני טוב משמעותית בגבולות, לא רק בעוטף עזה, ואנחנו מבינים היטב ושומעים הרבה גם מה התחושות בקרב התושבים בצפון. אנחנו מוכנים כל רגע לעבור למתקפה בצפון, אנחנו מבינים שזה יכול לקרות".

הלוי אמר ללוחמים כי "אנחנו מאוד סומכים עליכם שההגנה כאן היא חזקה. מאוד סומכים עליכם. אני יודע שהרוח מאוד חזקה, אני יודע שאנשים עם אמביציה בשמיים. מאוד מאמין בכם, אני חושב שמערך המילואים, זה היה לי ברור גם קודם, אבל זה כל כך מוחשי, ואהבה גדולה למדינת ישראל".