מג"ד, סמג"ד ומפקד הסיוע: חוסלה צמרת הפיקוד של גדוד בחמאס

תקיפה ממוקדת וקטלנית: צה"ל ושב"כ חיסלו את צמרת פיקוד של גדוד דרג' תפאח בחמאס - המפקד ראפת עבאס, סגנו אברהים ג'ד'בה ומפקד הסיוע הקרבי והמנהלתי טארק מערוף | אלו תמונותיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 19:46 יא בחשון התשפד

מג"ד, סמג"ד ומפקד הסיוע: חוסלה צמרת הפיקוד של גדוד בחמאס
צילום: דובר צה"ל

צה"ל בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב"כ ואמ"ן, חיסלו את מפקד גדוד דרג' תפאח של ארגון הטרור חמאס, ראפת עבאס, סגנו, אברהים ג'ד'בה ומפקד הסיוע הקרבי והמנהלתי, טארק מערוף באמצעות מטוסי קרב.

שלושתם מחבלים ותיקים בארגון שהשתתפו במערכות קודמות כנגד ישראל. גדוד דרג' תפאח הינו גדוד בחטיבת העיר עזה, שנחשבת לחטיבה המשמעותית ביותר של ארגון הטרור חמאס. מחבלי הגדוד לקחו חלק משמעותי בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר.

צילום: דובר צה"ל

שורת החיסולים היומית

נזכיר כי היום (ה') חוסלו כמה בכירים נוספים, בין היתר סגן ראש מחלקת המודיעין של חמאס ומפקד מערך הירי הרקטי של גזרת צפון חאן יונס. בהודעה נכתב כי מטוסי קרב בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ, חיסלו את סגן ראש מחלקת המודיעין של חמאס, שאדי בארוד. במסגרת תפקידו הקודם כראש מחלקת ההתקפה במטה המבצעים של חמאס, בארוד תכנן עם יחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה, את תכניות ההתקפה שיצאו לפועל בפשיטה הרצחנית בישראל ב-7 לאוקטובר. בנוסף, הודיע צה"ל על חיסולו של מפקד מערך הירי הרקטי של צפון חאן יונס בחמאס, חסן אלעבדאדל, לצד מספר חיסולים של מחבלים והמשך תקיפות של מטוסי קרב על תשתיות טרור.