נתניהו נפגש עם לוחמי גולני: "הולכים לנצח בכל העוצמה"

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם לוחמי גולני מגדודים 51 ו-13 בשטח כינוס הסמוך לעזה: "ניתן את המכה הקשה לאויבים שלנו" | אלוף פיקוד הדרום לקראת הכניסה לעזה: "זה הולך להיות קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/23 18:44 ד בחשון התשפד

נתניהו נפגש עם לוחמי גולני: "הולכים לנצח בכל העוצמה"
נתניהו עם חיילי גולני, צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (ה') עם חיילי גולני מגדוד 51 וגדוד 13 בשטח כינוס הסמוך לעזה. נתניהו נפגש עם מפקד זרוע היבשה אלוף תמיר ידעי ושמע ממנו על קרבות הלוחמים בימי הלחימה הראשונים. "אנחנו הולכים לנצח בכל העוצמה", אמר נתניהו ללוחמים.

במפגש נתניהו שוחח עם לוחמי הגדודים ושמע מהם על רוח הקרב, לצד דברי מפקד זרוע היבשה האלוף תמיר ידעי על הקרבות הקשים בהם היו מעורבים הגדודים בתחילת ימי הלחימה ועל ההיערכות העתידית. לביקור התלוו מפקד חטיבת גולני אל"מ יאיר פלאי, מפקד גדוד 51 סא"ל מאיר אוחיון ומפקד גדוד 13 סא"ל תומר גרינברג.

ראש הממשלה נתניהו ללוחמים: "אני פה עם הלוחמים של גולני, הם באים מכל חלקי הארץ. הם לחמו כמו אריות, הם ילחמו כמו אריות. אנחנו הולכים לנצח בכל העוצמה. כל עם ישראל עומד מאחוריכם, ואנחנו ניתן את המכה הקשה לאויבים שלנו כדי שנשיג ניצחון - לניצחון!".

לוף פיקוד הדרום לקראת הכניסה לעזה: "זה הולך להיות קשה"

אלוף ירון פינקלמן, מפקד פיקוד הדרום, סייר היום (ה') גם הוא ביחידות השונות המוצבות בזירה הדרומית ואמר ללוחמים: "נכפתה עלינו מלחמה, מלחמת פתע, עם אויב אכזר שפגע בנו פגיעה קשה. עצרנו אותו, בלמנו אותו, אנחנו תוקפים אותו תקיפה קשה. עכשיו התמרון הולך להעביר את הלחימה לשטח שלהם. זה הולך להיות קשה, ארוך ואינטנסיבי, טובי המפקדים והלוחמים כאן. אני מאמין בכם אמונה שלמה אמיתית ויסודית שתביאו אותנו לניצחון".