תושבת נוקדים שנרצחה במסיבה יחד עם ארוסה הובאה למנוחות

תושבי גוש עציון ליוו את נוי תפארת זעפרני הי"ד, שנרצחה במסיבה בשמחת תורה, למנוחת עולמים. נוי, בת 27 במותה, תושבת נוקדים, הותירה הורים ושישה אחים ואחיות. "את קודש הקודשים נוי, היית מלאת שמחה ומלאת חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/23 18:53 ב בחשון התשפד

תושבת נוקדים שנרצחה במסיבה יחד עם ארוסה הובאה למנוחות
יובל רביע ונוי זעפרני, הי"ד, צילום: ללא

נוי תפארת זעפרני הייתה זמרת ושחקנית מוכשרת, אדם חברותי ומאיר פנים. יובל רביע, שנרצח איתה במסיבה ברעים, הציע לה רק לאחרונה נישואין והיא מאוד התרגשה לקראת החתונה. "אני לא מאמין שאת לא איתי, עם הלב הענק שלך, תמיד מעורבת, גם היום בדקתי איפה את כי צריך לדאוג לכמה דברים בהלוויה ופתאום קלטתי שזאת ההלוויה שלך." ספד לנוי אביה, זאב זעפרני. "זמיר שלי, כל כך התגאיתי בך. הלב היה יוצא לשמוע את השירה שלך. היה לנו שיר שתמיד שרנו יחד, שיר של קאט סטיבנס, שעכשיו מקבל משמעות נוראה: it's breaking my heart you're leaving, Baby, I'm grieving".

כשיובל ביקש ממני את הברכה לשאתך, כל כך שמחתי

"אתמול ערכנו עצרת תפילה של שירי נשמה שהרעידו את הקירות, עם כלי נגינה ושופרות. אחרי שעתיים באו להודיע לנו שאת אינך." סיפרה אימה, חוה. "בחיים לא פגשתי מישהי שיש לה כל כך הרבה חברים. תהיתי מתי תמצאי את האחד. לפני חצי שנה הצגת בפנינו את יובל ואמרת אמא – זה יהיה בעלי. מיום ליום היית יפה יותר, רגועה יותר, שמחה יותר. כשיובל ביקש ממני את הברכה לשאתך, כל כך שמחתי. נוי ויובלי היפים והנעימים. אני לא יודעת אם עורכים חופה בשמיים לנשמות שלכם, אבל אם כן – היא תהיה במדרגה העליונה. אני אוהבת אותך, בת שלי, כל יום יותר. יהי זכרך ברוך".

אני רוצה לנקום

מור, אחותה ספדה לה: "נוי, אני רוצה לצרוח, אני רוצה לנקום! כל חייך היו סופת טורנדו, ואני בטוחה שגם שם את מחוללת סופה שתמשיך עד שתבוא הגאולה. יש לי חור בלב בצורה שלך. אני אוהבת אותך. תשמרי עלינו".

שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון ספד: "קהילת נוקדים ספגה מכה אחרי מכה, ונוי את כאן בשביל לעצור את רצף האסונות הזה. נוי, אומרים שנפלת על קידוש ה'. איזה קידוש ה', חילול ה'! חילול ה' איום ונורא. אבל את, נוי, את קודש הקודשים. נוי, קידשת שם שמים, עלית בסערה השמימה. נחת בשמחת תורה, מלאת שמחה, מלאת חיים".