מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סמוטריץ מצטרף לתומכים באחדות: "עזבו צוותים ועזבו משא ומתן"

שר האוצר יצא בהודעה בה קרא לנתניהו וגנץ להקים באופן מיידי ממשלת חירום, מבלי לנהל משא ומתן דרך צוותים: " להתעלות לגודל השעה, להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית שתאחד את העם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 09:19 כד בתשרי התשפד

סמוטריץ מצטרף לתומכים באחדות: "עזבו צוותים ועזבו משא ומתן"
סמוטריץ', צילום: Chaim Goldberg/Flash90

יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מצטרף הבוקר לרשימת הקוראים לאחדות "עזבו צוותים ועזבו משא ומתן. אני קורא לנתניהו ולבני גנץ להתעלות לגודל השעה, להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית שתאחד את העם, תרים את הרוח, תעניק גיבוי מלא לצה"ל ותביא בע"ה לחיסול מוחלט של חמאס וארגוני הטרור בעזה" אמר. מוקדם יותר היום, שני שרים נוספים בקואליציה קראו להקמת ממשלת חירום לאומית: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הכלכלה ניר ברקת.

"כל עוד בסיס הכניסה לממשלה הינו הסכמה כי היעד שתגדיר הממשלה לצה"ל הוא הכרעה מוחלטת וריסוק כוחו הצבאי והשלטוני של החמאס", כתב בן גביר בהודעה שפרסם, "עוצמה יהודית תקבל בברכה ממשלת חירום רחבה שכזו. ישראל בשעת חירום. חייבים להתאחד ולנצח".

צילום: Ben Hakoon/Flash90

כאמור, גם השר ניר ברקת הצטרף לקריאה: "ישראל במלחמה וזו השעה לממשלת אחדות לאומית. בשעה מורכבת כזו עלינו לשים את המחלוקות בצד ולהתאחד נגד האויב שרוצה להשמיד אותנו. עלינו להקים ממשלת אחדות עוד היום ולנצח את המלחמה ביחד".

בקרוב: פגישה בין נציגי נתניהו וגנץ

המפלגות באופוזיציה שהודיעו על רצונם להצטרף לממשלת חירום, הן מפלגת ישראל ביתנו, בראשות ח"כ אביגדור ליברמן ומפלגת המחנה הממלכתי בראשותו של ח"כ בני גנץ. היום עתידה להתקיים פגישה בין הצוותים של נתניהו וגנץ, כדי לתאם את כניסתם של מפלגות האופוזיציה לתוך ממשלת החירום הלאומית.