לאות הזדהות עם ישראל: בניינים בעולם נצבעו בצבעי כחול לבן

בניינים בניו יורק, אוסטריה, איטליה, אזרבייג'ן, צ'כיה והאיחוד האירופי ועוד הוארו בצבעי כחול לבן ובדגל ישראל לאות הזדהות עם ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 08:28 כג בתשרי התשפד

לאות הזדהות עם ישראל: בניינים בעולם נצבעו בצבעי כחול לבן
דגלי ישראל בעולם, צילום: חשבון הטוויטר הרשמי

לאות הזדהות עם מדינת ישראל שער ברנדנבורג בברלין הואר הלילה בצבעי כחול ולבן. קנצלר גרמניה, אולף שולץ, פרסם הצהרה חד משמעית לטובתה של ישראל "חמאס מסלימה את האלימות. אני מגנה בחריפות את פיגועי הטרור נגד ישראל מעזה. אלימות ורקטות נגד אזרחים חפים מפשע חייבים להיפסק עכשיו. אנו עומדים בסולידריות מלאה עם ישראל וזכותה במסגרת הבינלאומית. החוק להגן על עצמו מפני טרור" כתב בטוויטר.

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, מפרסם באופן עקבי הצהרות תמיכה בלתי מסוייגות בישראל. "תנו לי לנסח את זה הכי ברור שאני יכול. זה לא הרגע עבור כל צד עוין לישראל לנצל את ההתקפות הללו כדי לחפש יתרון. תמיכת הממשל שלי בביטחון ישראל היא איתן ובלתי מעורערת" כתב.

בניו יורק, הואר הלילה גורד השחקים הגבוה, האמפייר סטייט בילדינג, בצבעי כחול ולבן, לאור הזדהות עם המצב בישראל

"כאות הזדהות עם ישראל ועם אוכלוסיית ישראל, דגל ישראל יתנוסס על גגות הקנצלר הפדרלי ומשרד החוץ עד מחר בערב" כתב קנצלר אוסטריה, קארל נהאמר בטוויטר. "אנחנו עומדים זה לצד זה עם ישראל במאבק בטרור. מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם - אין הצדקה לטרור!" הוסיף

בניינים נוספים באיטליה, אזרבייג'ן, צ'כיה והאיחוד האירופי הוארו בצבעי כחול לבן ובדגל ישראל לאות הבעת סולידריות עם עם מדינת ישראל.