פרופ׳ גולדבלום נגד ח"כ מהציונות הדתית: "אויב המדינה שצריך להדביר"

פרופסור עמירם גולדבלום, ממייסידי "שלום עכשיו", כתב פוסט בו הוא תוקף את חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית ומגדיר אותו "אחד מאוייבי המדינה": "מקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 12/07/23 19:35 כג בתמוז התשפג

פרופ׳ גולדבלום נגד ח"כ מהציונות הדתית: "אויב המדינה שצריך להדביר"
צילום: צבי סוכות

הסתה נגד ח"כ צבי סוכות: עמירם גולדבלום, פרופסור אמריטוס במחלקה לחומרי טבע בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים וממייסדי ארגון השמאל "שלום עכשיו" העלה אתמול (ג') פוסט בו הוא תוקף את חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית ומגדיר אותו כ"אחד מאויבי המדינה שצריך להדביר".

"מקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו"

בפוסט כתב גולדבלום כי יש "להדביר" את חבר הכנסת מהציונות הדתית. "צבי סוכות, אחד מאויבי המדינה שצריך להדביר. לא אח, לא קרוב, נבל כהניסטי ותומך מפלגת הג'נוסייד לפלשתינים, הציונות הדתית", כתב הפרופסור.

צבי סוכות, מסכים עם איימן עודה על דבר אחד

צבי סוכות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד הוסיף וכתב כי "הוא גם הוכחה שאין הבדל בין הפושעים והטרוריסטים של עוצמה יהודית ושל הציונות הדתית، שתי מפלגות מחליאות. ההישג העיקרי של הבור הזה, גידול פרא מנערי הגבעות, סמוטריץ'-יוגנד זה מעשי אלימות ותועבה , גזען שכמותו, נגד פלשתינים. אני עם הפלשתינים נגד הנבל הזה ומקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו", חתם הפרופסור את הפוסט.

צבי סוכות: "מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית"

חבר הכנסת סוכות אמר בתגובה: "מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית. ההסתה שאנו ערים עליה ברשתות בזמן האחרון חוצה את הקווים. זה מתחיל בקריאה של ראשי המחאה ליציאה למרי אזרחי, וממשיך לקריאה לפגיעה בחברי כנסת. כמובן שבין מה שכתב גולדבלום לבין המציאות אין שום קשר. אני קורא לכל הקשת הפוליטית, עצרו את ההסתה עכשיו. מותר להתווכח, צריך לדבר ולהתחשב ואסור להסית".