סיכום חדשות השבת יריב לוין נחוש להעביר את הרפורמה, ישראל ניצחה ברגע האחרון: סיכום חדשות השבת

למרות המפלה בבחירות לוועדה למינוי שופטים, שר המשפטים לא מתכנן נסיגה: "נחוש מתמיד להמשיך ולעשות הכל כדי להעביר את הרפורמה הנחוצה" | פלשתיני נעצר בלוד לאחר שתכנן לבצע פיגוע בישראל "בטווח המיידי" | ישראל ניצחה את בלארוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/23 20:49 כח בסיון התשפג

יריב לוין נחוש להעביר את הרפורמה, ישראל ניצחה ברגע האחרון: סיכום חדשות השבת
לוין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יריב לוין: "נחוש לעשות הכל כדי להעביר את הרפורמה המשפטית"

שר המשפטים כתב ברשתות החברתיות שלו כי הוא עדיין נחוש בקרב להעברת הרפורמה. "בתום שבוע קשה, אני נחוש מתמיד להמשיך ולעשות הכל כדי להעביר את הרפורמה הנחוצה לתיקון מערכת המשפט. תודה לכולכם על התמיכה החשובה במהלכים שאני מוביל למען מערכת משפט צודקת". לוין התייחס למפלה בבחירות לוועדה למינוי שופטים, כאשר רק נציגת האופוזיציה קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה.

פלשתיני נעצר בלוד בחשד שתכנן לבצע פיגוע בישראל "בטווח המיידי"

בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ וצה"ל, לוחמי שב"כ וימ"מ עצרו ביום שישי פלסטיני בלוד, תושב מחנה הפליטים בלאטה/שכם, שתכנן לבצע פיגוע בישראל בטווח הזמן המיידי. החשוד, מוחמד נאסר סוואלמה ממחנה בלאטה, קטין בן 16.5, ללא שיוך ארגוני, וללא היתר שהיה בישראל, נעצר והועבר להמשך חקירת שב"כ.

ישראל ניצחה את בלארוס

אחרי המונדיאליטו המוצלח, נבחרת ישראל הבוגרת עם הצלחה משלה. במשחק שנערך ללא קהל בהונגריה, הנבחרת של חזן ספגה גול בדקה ה-16 מול נבחרת בלארוס, אבל לא ויתרה והכה את התוצאה לקראת סיום המשחק. פנדל של שון וייסמן בדקה ה-85 של המשחק, וגול של אוסקר גלוך בדקה ה-91 העניקו לישראל נצחון ראשון בקמפיין מוקדמות יורו 2024.