גז פלפל, ביצים ופרשים: מאות חרדים מפגינים בירושלים

המשטרה פועלת בעקבות הפרת סדר אלימה שהחלה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, על ידי חרדים קיצוניים המתנגדים למכירת סלולר ללא כשרות | בן גביר פנה למפכ"ל שבתאי כדי לבדוק את פרטי האירוע

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 15/01/23 21:53 כב בטבת התשפג

גז פלפל, ביצים ופרשים: מאות חרדים מפגינים בירושלים
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כוחות המשטרה פועלים הערב (א') בעקבות הפרת סדר אלימה שהחלה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, על ידי חרדים קיצוניים המתנגדים למכירת סלולר ללא כשרות. בתחילת הערב פעלה המשטרה לאפשר את קיום המחאה כחוק, אולם בשלב מסוים החלו המפגינים לנסות לפגוע בחנות הסלולר במקום, כשדחפו פיזית את השוטרים שחצצו בין המפגינים אליה. 

בתוך כך, הכתב לענייני דתות של חדשות 12, יאיר שרקי, שהגיע לסקר את ההפגנות, תועד יחד עם הצוות שלו, מחולצים על ידי כוחות יס״מ מההפגנה כשהמון מפגינים הסתער לכיוונם וקורא לעברם קריאות גנאי. 

צילום: דוברות המשטרה

בן גביר פנה למפכ"ל שבתאי כדי לבדוק את פרטי האירוע

בשלב מסוים פורעי חוק ריססו גז פלפל והשליכו ביצים לעבר השוטרים, ולאחר שניתנה הוראת פיזור על ידי קצין משטרה ללא הואיל והפרות הסדר נמשכו תוך יידוי ביצים וחפצים לעבר השוטרים, כוחות המשטרה הדפו את מפרי הסדר ועצרו חשוד אחד שנתפס כשהוא משליך ביצים לעבר השוטרים.

צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר פנה אל מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, בעקבות התיעודים של אלימות כלפיי מפגינים חרדים בירושלים על מנת לבדוק את הנושא ולקבל את פרטי האירוע ותמונת המצב המלאה מהמקום.