בן גביר וטיבי יגיעו הערב למשחק של בית"ר נגד סכנין: המשטרה נערכת

איתמר בן גביר יגיע הערב למשחק של ביתר ירושלים נגד סכנין, למשחק צפויים להגיע אנשי לה פמיליה ועשרות פעילי ימין נוספים. המשטרה: נערכים למשחק כרגיל

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 14/11/22 14:28 כ בחשון התשפג

בן גביר וטיבי יגיעו הערב למשחק של בית"ר נגד סכנין: המשטרה נערכת
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת משחק הכדורגל שיתקיים הערב (ב׳) באצטדיון טדי בירושלים, בין הקבוצות בית"ר ירושלים ובני סכנין. מאות שוטרים של מחוז ירושלים, סדרנים ומאבטחים יתפרסו החל משעות אחה"צ באצטדיון טדי בירושלים ומחוצה לו, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון, לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור.

מי שעוד יגיעו למשחק, הם השר לביטחון פנים המיועד, איתמר בן גביר בנוסף לאנשי לה פמיליה ועשרות פעילי ימין נוספים וח"כ אחמד טיבי, מה שעלול ליצור מתיחות בהיערכות למשחק. בעבר הגיעו פוליטיקאים מן הימין ומהמפלגות הערביות למשחקים בין בית"ר לסכנין, משחקים בעלי אופי פוליטי מלכתחילה, מה שרק הוסיף להלעית את הרוחות במשחק. במענה לשאלת כיפה על ההיערכות למשחק עקב בואו של בן גביר, אומרים במשטרה כי ההיערכות היא סטנדרטית כמו לכל משחק.

ארגון לה פמיליה, משחק פוליטי

ארגון לה פמיליה, משחק פוליטי צילום: Oren ben Hakoon/Flash90

  

המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת החוק, הסדר והאבטחה באזור, ותפעל נגד כל מעשה אלימות או הפרת הסדר הציבורי בתחומי האצטדיון ומחוצה לו. כמו כן, המשטרה נערכת באזור במעגלי אבטחה ושיטור רחבים מחוץ לאיצטדיון, על מנת למנוע ולטפל באירועי חיכוך ואלימות מכל סוג שהם.

שעת פתיחת השערים לקהל: החל מהשעה 18:15. עקב הבידוק הצפוי בשערי הכניסה, מומלץ לקהל האוהדים להקדים את בואו לאצטדיון בטרם תחילת המשחק. לרשות אוהדי קבוצת בני סכנין, יעמוד חניון לכלי רכב בגן החיות התנ"כי ירושלים לרבות שירות היסעים לאצטדיון, וחזרה בסיום המשחק.

 

תגובת המשטרה: נערכים כמו לכל משחק