בכירים בליכוד: מפלגת נעם תישאר מחוץ לקואליציה

בכירים במפלגה אומרים כי נתניהו נוטה להשאיר את יו"ר נעם ומפלגתו מחוץ לקואליציה | בליכוד מכחישים: "הדיווח אינו נכון, תתקיים איתו פגישה כמו עם ראשי כל מפלגות המחנה הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/22 12:11 יב בחשון התשפג

בכירים בליכוד: מפלגת נעם תישאר מחוץ לקואליציה
אבי מעוז בוועידת נעם, צילום: נחשון פיליפסון

נעם בחוץ? ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו התחיל היום (א') לנהל את סבב שיחות הרשמיות עם השותפים לגוש הימין על מנת להקים קואליציה. בעוד יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' ויו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר הודיעו על שיתוף פעולה, נראה כי אבי מעוז ומפלגת 'נעם', נשארו בחוץ. 

גוש הימין

גוש הימין צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בכירים בליכוד אומרים כי נתניהו נוטה להשאיר את יו"ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, מחוץ לקואליציה, כך על פי דיווח של כתב לענייני מפלגות של ynet, יובל קרני. בליכוד הכחישו את הידיעה ואמרו: "הדיווח בעניין אבי מעוז אינו נכון. תתקיים איתו פגישה כמו עם ראשי כל מפלגות המחנה הלאומי".

הסכמות של נתניהו עם אבי מעוז: יבוטלו חלק מחוקי הלהט"ב

אחרי שביום הבחירות מפלגת הציונות הדתית, בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', רשמה הישג מרשים של 14 מנדטים, יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, העלה על קו הטלפון לשיחה את כל ראשי הקואליציה העתידית.אחד המשתתפים היה יו"ר נעם, אבי מעוז.  על פי הדיווח של הכתב הפוליטי של הארץ, מיכאל האוזר טוב, הובטח למעוז כי חלק מהחלטות שר הבריאות ניצן הורוביץ בנושאי להט״ב יבוטלו.

סמוטריץ

סמוטריץ' ובן גביר צילום: Flash90

על פי הדיווח יבוטל מסמך הסכמות עם מנכ"ל משרד הבריאות האוסר "טיפולי המרה". כמו כן תתקיים, הוצאה מסל התרופות טיפולים מסוימים לטרנסג'נדרים והחזרה של האיסור של בני קהילת הלהט"ב לתרום דם. 

"נבחן את ביטול מצעד הגאווה": אבי מעוז מתכנן קדנציה

בראיון לגלי צה"ל, אמר יו"ר נעם, האוחז בדעות מאוד שמרניות בנוגע לקהילת הלהט"ב ולא אחת בעבר התבטא כנגד הקהילה: "נבחן את ביטול מצעד הגאווה מבחינה משפטית. מי עושה בפרהסיה הציבורית מצעד שכל כולו פרובוקציות?" והוסיף: "אתה יודע כמה מצעד כזה בירושלים פוגע בנו? אתה יודע שיש חוקים. לבן אדם אסור ללכת ערום ברחוב, אין פרהסיה ציבורית ללא גבולות. מה שאדם עושה בביתו הפרטי זה עניינו ואני לא מתכוון להתערב".

יושב ראש מפלגת נועם התייחס גם לסערת הורה 1 הורה 2 שפרצה בעבר לאחר שבמד"א ובצה"ל שינו את הטפסים מה שגרם לזעם רב באגף השמרני והציע פשרה: "הייתי מציע מיד למגן דוד אדום להחזיר את הטפסים הישנים של אבא ואמא, ושישאירו גם את הורה 1 הורה 2, כך שכל אחד יבחר".