ברוך דיין האמת: הלך לעולמו אביו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל

ישעיהו רוזנברג, אביו של לוחם הימ"מ שנהרג לפני כחצי שנה בפעילות מבצעית באזור ג'נין, נפטר הלילה. ההלוויה תתקיים הבוקר בעיר ברחובות | אתמול חוסל מחבל שהיה מעורב באירוע בו נהרג נעם

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/11/22 09:09 י בחשון התשפג

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו אביו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל
ישעיה רוזנברג ז"ל, צילום: דוברות המשטרה

ברוך דיין האמת. הלך לעולמו ישעיהו רוזנברג (78), אביו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל. ההלוויה תתקיים הבוקר (ו') בשעה 10:45 בבית העלמין ברחובות. 

ישעיהו ואסתר רעייתו בהלוויית בנם נעם |

ישעיהו ואסתר רעייתו בהלוויית בנם נעם | צילום: דוברות המשטרה

נזכיר כי במסגרת מבצע מעצרים שנערך אתמול בג'נין, חוסל מחבל אשר היה מעורב באירוע בו נהרג רב-נגד נעם רז ז"ל. המחבל, פארוק סלאמה, 29, היה משויך לארגון הטרור ג'יהאד אסלאמי פלשתיני, היה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחותינו ונחשד בקשירת קשר לתשתית הטרור "גוב האריות" ובשיתוף פעולה עם פעילי התשתית במטרה להוציא לפועל פיגועים משמעותיים. 

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן שוחח עם מפקד יחידת המסתערבים ושיבח את פעילות הכוחות: "באור יום, ובמרחב סואן פעלתם בנחישות ובגבורה יוצאת דופן. תחת סכנה ואיום ממשי לכוחותינו הצלחתם לסכל את המבוקש שעסק בפעילות טרור משמעותית ואף היה מעורב באירוע בו נפל לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז ז"ל. נמשיך לרדוף ולפגוע בכל מי שמאיים על ביטחון אזרחי מדינת ישראל וכוחות הביטחון". 

חילופי אש בג'נין, אתמול:

נעם רז נהרג ב-13 במאי 2022, במהלך חילופי אש עם מחבלים בכפר בורקיו סמוך לג'נין. רז היה ממקימי היישוב קידה בבנימין והניח אחריו אישה ושישה ילדים. נעם התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף.