אשת התקשורת החרדית במסר מרגיע לשמאל: "גם אני חששתי מהקמת הממשלה הקודמת"

יעל צין פנתה לבוחרי המפלגות שלא יצליחו להקים ממשלה וביקשה להעביר להם מסר מרגיע, "משיחות פנימיות שערכתי עם חברי כנסת מש"ס והציונות הדתית, אפשר להירגע. כל אחד יקבל את הבמה שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 13:03 ט בחשון התשפג

אשת התקשורת החרדית במסר מרגיע לשמאל: "גם אני חששתי מהקמת הממשלה הקודמת"
יעל צין, צילום: ללא

מערכת הבחירות שהגיעה לשיאה ביום שלישי האחרון שמה קץ על הטלטלה הפוליטית הקשה שעברה על אזרחי ישראל בשנים האחרונות. פעם הראשונה מזה שלוש שנים וחצי מסתמנת ממשלה יציבה עם קואליציה בראשותו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. תוצאות האמת מוכיחות כי מפלגות המרכז-שמאל צועדות לעבר האופוזיציה, ומרצ, לראשונה בתולדותיה ככל הנראה לא עוברת את אחוז החסימה. 

אשת התקשורת החרדית, יעל צין, פנתה הבוקר (ה') לחבריה מהמפלגות היריבות וביקשה לפזר מסר מרגיע בכל הקשור לקואליציה העתידית. "בשיחות שלנו עם חברים קרובים, אנשי שמאל וערבים, ניתן לשמוע את הפחד והחשש וכמובן האכזבה מנבחרי הציבור גם שלהם", כתבה בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, "אני רוצה לכתוב את מה שאמרתי להם, כולנו עם אחד. החרדים, המזרחיים, החילוניים והערבים הישראלים, חייבים לחיות כאן יחד בשלום, חשוב שנדע להכיל אחד את השני לאהוב אחד את השני". 

עוד הוסיפה, "כמובן שנתמיד בשיח מכבד (כולל בטוויטר)גם אם הדעות שלנו מאט שונות בנושאי דת ומדינה. בסופו של דבר כולנו רוצים לחיות כאן באחדות ובביטחון, כולנו יכולים להיות סמוכים ורגועים שגם אותם ח"כ ושרים שאתם מכנים 'קיצוניים', שאגב הם הנציגים שרוב העם בחר ורוצה לראות בכנסת, יתנו מענה לכל חלקי העם".

בשיחה עם חדשות כיפה העידה צין על עצמה, כאישה חרדית, כיצד חששה מהקמת ממשלת השינוי בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד. "הייתי בחששות איך יתייחסו אלינו. משיחות פנימיות שערכתי עם חברי כנסת מש"ס והציונות הדתית, אפשר להירגע. כל אחד יקבל את הבמה שלו. חשוב לי מאוד לשמור על שיח מכבד ומאחד ולשים את הפילוג והשיסוי מאחורינו".