בחירות 2022

לפני הקלפי עם כיפה בקבר של אבא: ראש הממשלה פתח את יום הבחירות

לפיד החל את יום הבחירות בבית העלמין מול קברו של אביו יוסף טומי לפיד: "הבטחתי לו הבוקר שנמשיך לעבוד קשה". בשעה 08:00 הצביע ברמת אביב יחד עם רעייתו | ש"ס פתחה את יום הבחירות במעמד תפילה על קבר הרב עובדיה יוסף זצ"ל וחכם שלום כהן זצ"ל. 

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/11/22 07:45 ז בחשון התשפג

לפני הקלפי עם כיפה בקבר של אבא: ראש הממשלה פתח את יום הבחירות
לפיד בקברו של אביו, צילום: אלעד גוטמן

בחירות 2022. ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, החל הבוקר (ג') את יום הבחירות בבית העלמין מול קברו של אביו יוסף טומי לפיד: "אבא שלי אמר לי כל חייו - 'תזכור שהנס הכי גדול שקרה לנו הוא שיש ליהודים מדינה משלהם', הבטחתי לו הבוקר שנמשיך לעבוד קשה כדי להבטיח את העתיד של הנס הזה".

בשעה 08:00 הגיע לפיד מלווה ברעייתו ליהיא להצביע בבית הספר רמת אביב ג' בתל אביב: "הבחירות האלה הן בין העתיד לבין העבר. תלכו היום להצביע בשביל העתיד של הילדים שלנו בשביל העתיד של המדינה שלנו", אמר לפיד לאחר שהצביע.

יאיר וליהיא מצביעים |

יאיר וליהיא מצביעים | צילום: אלעד גוטמן

ש"ס פתחה את יום הבחירות

רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, יו״ר ש"ס אריה דרעי, חברי כנסת, נציגים ופעילים פתחו את יום הבחירות של המפלגה במעמד תפילה ותקיעת שופר, בבית העלמין בסנהדריה על קבר הרב עובדיה יוסף זצ"ל וחכם שלום כהן זצ"ל. 

"לאחר תפילת שחרית בנץ החמה, התקיים מעמד תפילה עם תקיעת שופר, לישועת עם ישראל, להצלת עולם התורה והיהדות ולהצלחת תנועת ש״ס, מפעלו של מרן זיע״א", נמסר מש"ס.

 

 

ש"ס פותחת את יום הבחירות

ש"ס פותחת את יום הבחירות צילום: יעקב כהן