משפחתו של לוחם הימ"מ שנהרג בקרב בג'נין בהזמנה מיוחדת

חמישה חודשים  לאחר שנהרג בקרב בג'נין, מזמינה אפרת רז אשתו של נעם הי"ד את עם ישראל להפנינג מיוחד במטע שכה אהב וטיפח: "אחד החלומות של נעם היה להביא משפחות למטע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/22 22:21 י בתשרי התשפג

משפחתו של לוחם הימ"מ שנהרג בקרב בג'נין בהזמנה מיוחדת
נעם רז ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

בישולי שדה, יצירות מזיתים ושמן, היסטוריה תנ"ך וגם טאבלטים: ביישוב קידה שבבנימין מתכוננים להגעת המונים למטע של רנ"ג נעם רז הי"ד, לוחם הימ"מ שנהרג בחודש מאי האחרון בקרב הירואי בג'נין. ההפנינג ביוזמת המשפחה, בשיתוף המועצה האזורית בנימין וקק"ל, מציע למטיילים להגיע לחבל ארץ מיוחד ביופיו עם נוף מהפנט ואוויר הרים צלול.

אלמנתנו של נעם: "למען המטע שהוא אהב כל כך"

במהלך ההפנינג המיועד לכל המשפחה יקבלו המבלים טעימה מעבודת המטע, כולל משחקים אינטראקטיבים בטאבלטים, בישולי שדה, תלבושות קדומות, לימוד עבודת המסיק ועוד. למבוגרים יהיו במקביל לפעילות גם שיעורי תורה בענייני החג,היסטוריה תנ"ך וטבע בדרכי נעם. ההפנינג הוא חלק מהמשך מפעלו ולזכרו של נעם רז הי"ד.

האירועים בסוכות

האירועים בסוכות צילום: ללא

אפרת אלמנתנו של נעם: "דווקא כאן ביישוב קידה, במטע של נעם נזכה לארח מאות ילדים והורים, נמשיך את עשייתו של נעם למען ארץ ישראל ולמען המטע שהוא אהב כל כך והיה מחובר אליו בכל נימי נפשו. אנחנו רוצים להודות לכל השותפים שסייעו לנו להקים את האירוע המרגש הזה כאן במטע של נעם ומזמינים את כולם להגיע ולחוות את ההנאה שנעם חווה בעצמו כאן בין עצי הזית".