פיגוע ירי בשומרון: ישראלי נפצע באורח קל, מצוד אחר המחבלים

פיגוע ירי בוצע הלילה מרכב חולף לעבר רכבים ישראלים סמוך לכפר חווארה | כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב, התפזרו רסיסים ואזרח נפצע באורח קל ופונה בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/22 07:28 יג באלול התשפב

פיגוע ירי בשומרון: ישראלי נפצע באורח קל, מצוד אחר המחבלים
צילום: דובר צה"ל

גל הטרור שגבה את חייהם של עשרות בני אדם לפני מספר חודשים שכך, זאת במסגרת מבצע שובר גלים, אולם לאחרונה חלה עלייה במספר הדיווחים על פיגועים וניסיונות לאירועי טרור. כזכור, רק בתחילת השבוע נפצעו ארבעה חיילים בפיגוע ירי לעבר אוטובוס בבקעה.הלילה (ו') בוצע פיגוע ירי לעבר רכבים ישראלים סמוך לכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון.

כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב, התפזרו רסיסים ואזרח נפצע באורח קל ופונה בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כמו כן, נגרם נזק לרכב. לאחר סריקות כוחות צה״ל במרחב, נמצאו תרמילים במרחב. הכוחות ממשיכים לסרוק אחר המחבלים.

הזירה בתל אביב

הזירה בתל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תושב שכם אותר עם קלצ'ניקוב ושני מטעני צינור

אתמול (ה') לוחמי יס"מ של משטרת מחוז ת"א זיהו גבר שהעלה את חשדם באזור כיכר השעון ביפו. בבדיקה של לוחמי היס"מ את החשוד נמצא כי הוא שוהה בלתי חוקי בישראל וכי הוא מחזיק בתיק שברשותו רובה סער מסוג קלאצ'ניקוב ושני מטעני צינור. החשוד נעצר מיד ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. החשוד, בן 19 תושב שכם, הודה לאחר מכן בחקירתו: "התכוונתי לבצע פיגוע בתל אביב". מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי שהגיע לזירה סיפר כי המפגע חיפש אחר מקום הומה אדם על מנת לבצע טבח המוני. 

צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי הגיע לזירה והודה לשוטרים על עבודתם המקצועית. "החשוד מודה שהיה בדרך לחפש אזור הומה אדם על מנת לבצע טבח המוני. הודות לערנות של שוטרי יס"מ מנעו פיגוע ענק.