בכירי מח"ש לשעבר מתייצבים לצד משה סעדה: "איש ערכי ונאמן"

הרצל שבירו ואורי כרמל שכיהנו כראשי המחלקה לחקירות שוטרים שלחו מכתב חיזוק לעו"ד משה סעדה, וציינו כי במהלך עבודתם המשותפת היה עו"ד סעדה חף מכל שיקול זר, נאמן וישר: "זכינו ליהנות מתבונתך ומכישרונותיך הרבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 20:26 ג באב התשפב

בכירי מח"ש לשעבר מתייצבים לצד משה סעדה: "איש ערכי ונאמן"
משה סעדה, צילום: יוסי זליגר

ראשי המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר עורכי הדין הרצל שבירו ואורי כרמל שלחו לפני שעה קלה מכתב תמיכה בעורך הדין משה סעדה סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר. במכתבם מנו שבירו וכרמל את מעלותיו של סעדה וציינו כי לאורך כל שנותיו "האמת הייתה נר לרגליו".

"כמתבוננים מהצד בנפתולי ההתרחשויות הסוערות של הימים האחרונים, חשוב היה לנו להזכיר לך בעת מורכבת זו את שהינך ודאי יודע היטב; עד כמה מהיכרותנו הקרובה מאוד אתך לאורך שנות כהונתך הרבות במחלקה, זכינו  ביחד ולחוד, איש איש בתקופת כהונתו בתפקיד, ליהנות מתבונתך ומכישרונותיך הרבים, ממסירותך וחריצותך שאין למעלה מהן, מיושרך, חוסנך, אומץ ליבך ונכונותך לחתור למגע, ללא מורא וללא משוא פנים, תוך דבקות במטרות המחלקה ומשימותיה", כתבו השניים.

עוד הוסיפו שבירו וכרמל כי המחלקה נהנתה "מסקרנותך היתירה וחשיבתך התדירה 'מחוץ לקופסא', מנעם הליכותיך, מלבך הרחב, אוהב-האדם-באשר-הוא-אדם, ובעיקר מכך שלאורך כל אותן שנות עבודה משותפות, תמיד פעלת כ'שומר סף' ערכי ונאמן לתפקידו, חף מכל שיקול זר או חלילה פוליטי, שהאמת הייתה נר לרגליו. שא ברכה, אוהבים הרצל ואורי".