כבר לא כוכב טיקטוק במגזר הערבי: נסגר חשבונו של החשוד בהיעלמות ספיר נחום

חשבון הטיקטוק של החשוד בהיעלמותה של ספיר נחום נחסם לאחר שהפר את הכללים ברשת החברתית. החשוד נהג לפרסם סרטונים מסיתים נגד ישראל כשהשיא היה סרטון עם 1.3 מיליוני צפיות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/06/22 22:12 י בסיון התשפב

כבר לא כוכב טיקטוק במגזר הערבי: נסגר חשבונו של החשוד בהיעלמות ספיר נחום
חלאילה , צילום: צילום מסך טיקטוק

לבקשת היחידה החוקרת את היעלמות ספיר נחום, בית משפט השלום בעכו התיר ביום שלישי לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד בהיעלמותה - וואלא ג'מאל רובין חלאילה, תושב עכו בן 34. עוד בטרם נחשף שמו, רבים ידעו במי מדובר בשל סרטוני הסתה נגד מדינת ישראל ונגד ישראלים, אותם פרסם בחשבון הטיקטוק שלו. מוקדם יותר היום (ה') נחסם חשבונו של מי שהיה אחד מכוכבי המגזר הערבי בטיקטוק.

חלאילה נעצר בחודש שעבר לאחר שתיעד את עצמו נכנס רכוב על סוס לקיבוץ כפר מסריק בצהרי שבת, נוסע על מדשאות בפראות, משמיע מוזיקה בקול רם ומקלל את תושב המקום - את התיעוד שהפך לוויראלי העלה לחשבון הטיקטוק שלו. 

בחשבון הנוכחי שלו, זה שנחסם, היו רק 7,174 עוקבים, אולם הסרטונים שלו זכו לעשרות אלפי צפיות, כולל סרטון עם למעלה מ-1.3 מיליון צפיות. 

באחד מהסירטונים אותה העלה, אמר חלאילה בזלזול רב: "אמרת משטרה?! אם היית אומר כיבוי אש, הייתי מפחד יותר. אמבולנס היה מפחיד אותי יותר. משטרה?!?". לאחר מכן, נראה חלאילה מדבר בזלזול לשוטרת: "אני עושה מה שבא לי".

המפכ"ל שבתאי השתתף בחיפושים אחרי ספיר נחום: "היא בחיים עד שיוכח אחרת"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הגיע היום לחפ"ק מחוז חוף המרכז את מאמצי החיפוש אחר ספיר נחום. המפכ"ל קיים הערכת מצב מיוחדת אודות הממצאים שיש עד כה בידי המשטרה ופעילות כוחות המשטרה במרחב הסריקות.

"אנחנו פה בשביל למצוא את ספיר בחיים, ומבחינתנו היא בחיים עד שיוכח אחרת. יש פה מספר אתגרים בין היתר מודיעיניים וחקירתיים אך אנחנו לא נחסוך בשום אמצעי שיש ברשותנו ונמשיך להשקיע כוחות רבים בכדי לסרוק ולחפש אחר ספיר", אמר המפכ"ל במסגרת הערכת המצב.