עוצר יציאות ביהודה ושומרון: חמש התרעות משמעותיות על פיגועים

בשל המצב הביטחוני הקשה באוגדת איו"ש החליטו על עוצר יציאות לכל הלוחמים | למערכת הביטחון ישנן 5 התרעות משמעותיות על ביצוע פיגועים ברחבי ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/22 20:46 כז באדר ב'

עוצר יציאות ביהודה ושומרון: חמש התרעות משמעותיות על פיגועים
פעילות צה"ל בשכם, אילוסטרציה, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

טרור ברחובות ישראל: בהערכת המצב שהתקיימה הערב (ד') באוגדת יהודה ושומרון הוחלט על עוצר יציאות לכלל הכוחות הלוחמים באוגדה, כולל כל הגדודים שהוקפצו לתגבר. במערכת הביטחון ישנם התראות על פיגועים משמעותיים.

בשל המצב הביטחוני הקשה ברחבי הארץ והחשש הכבד להסלמה גם בשטחי יהודה ושומרון, החליטו בצה"ל על עוצר יציאות ללוחמים שמשרתים ביהודה ושומרון. גורם במערכת הביטחון אומר היום כי ישנם חמש התרעות על פיגועים משמעותיים.

כוחות הביטחון עצרו חשודים במעורבות בפיגוע הירי בבני ברק


 

היום אמר ראש הממשלה בנט לאזרחים כי, "עד עכשיו, כוחותינו ביצעו יותר מ-200 פעולות מעצר או תיחקור. ביתו של המחבל ביעבד כבר מופה לקראת הריסה, ואנחנו פועלים להרוס אותו כמה שיותר מהר כדי לייצר הרתעה. ההנחיה שלי היא ליצור מגע עם כל מי שהיה לו אי פעם קשר לדאעש. פשוט להגיע לאנשים האלה ולבצע מולם כל פעולה נדרשת, כולל מעצר מנע. אנחנו גם מאיצים את איסוף הנשק הבלתי-חוקי בחברה הערבית, זה דבר שהצטבר בכמויות עצומות על פני הרבה מאוד שנים. עכשיו הזמן לנקות את זה".

זה הזמן לשאת את הנשק

בנט הוסיף: "צה"ל תיגבר את הכוחות ביהודה ושומרון ובקו התפר ב-15 גדודים, הרבה מאוד כוחות. מעכשיו, חיילים בסדיר, בקבע ובמילואים, מרובאי 03 ומעלה, ייצאו מהבסיסים הביתה עם הנשק. אנחנו גם בוחנים עכשיו מסגרת גדולה יותר לשילוב מתנדבים, אזרחים שרוצים לעזור ולסייע. מה מצופה מכם, מאזרחי ישראל? עירנות ואחריות. לפקוח עין. מי שיש לו רישיון לנשק, זה הזמן לשאת את הנשק.