חמישה מעשים רעים לשבור איתם את הצום

הצום היה ארוך אבל הוא מאחורינו, וזה בדיוק הזמן לחזור לשגרה עם מעשים רעים שישראלים עושים כל יום, אספנו בשבילכם כמה מעשים רעים לשבור איתם את הצום | רק אל תיקחו אותנו ברצינות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/22 19:41 י בתשרי התשפג

חמישה מעשים רעים לשבור איתם את הצום
מעשים רעים, צילום: shutterstock

יום שלם התנהגנו יפה, פוליטיקאים נטשו את המריבות בטוויטר, ואנחנו התאפקנו ממש לא לעשות שום דבר רע, מתוקף קדושת היום. אבל לכבוד סיומו של היום החשוב, אספנו לכם כמה מעשים רעים שתוכלו לחזור איתם לשגרה.

לחנות עקום

הגעתם לקניון ואין לכם יותר מדי כוח להתעכב? תשאירו את הרכב כמו שהוא, על שתי חניות, מי שיגיע אחריכם יחפש חניה לנצח אבל העיקר שתספיקו להגיע לזארה לפני הסגירה.

צילום: shutterstock

לעקוף בתור

בארצנו הקטנטונת תורים רבים, וככל שאנחנו שונאים אותם יותר, הם יותר ארוכים. ביום המעשים הטובים לא דחפתם בתור לחלוקת מברשות לצביעת מועדוניות, אבל עכשיו? קדימה, אם זה בסופר תבואו מהצד ואם זה בכביש, תפנו "כדי לתדלק", אבל תחזרו מהר לנתיב.

צילום: shutterstock

לצאת לשליח בלי טיפ

הזמנתם פיצה? המבורגר? השליח התקשר לומר שהוא הגיע, קור אימים בחוץ, וכשהייתם בדלת קלטתם שהארנק לא בכיס, ובמקום לעצור ולהביא טיפ לשליח המסור המשכתם לעבר השליח, כשתפגשו בטח תמלמלו משהו על זה שהארנק לא עליכם, אבל ממש תודה.

צילום: shutterstock

לא לתרום דם

למרות שחסר, למרות שזה נתינת חיים, אתם תראו ניידת תרומת דם של מד"א אבל תמשיכו הלאה כי כתוב שם הורה 1 והורה 2 ולא אבא ואמא, מזל שיש תירוץ טוב ולא צריך להודות שאתם פשוט לא כל כך אוהבים דקירות ומחטים. 

צילום: shutterstock

לא לאסוף את הצרכים של הכלב

יום ארוך של צום עבר עליכם, ובסופו אתם לוקחים את הכלב לטיול, כל הכבוד, אתם מסתובבים בשכונה השקטה והכלב שגם עליו עבר יום לא פשוט עצר בצד לשירותים והשאיר קקי על המדרכה, אתם ממשיכים הלאה ומשאירים את המוקש על הרצפה, שמישהו אחר יאסוף.

צילום: shutterstock