ברקע ניסיונות הפינוי: מאות מבקרים מידי יום בחומש

עוד לא חלפו שבועיים מאירוע הצעדה הענק לחומש והדרך אל חומש עמוסה במבקרים ותומכים שמגיעים אל הישיבה ומשתתפים בלימוד וחיזוק תלמידי ישיבת חומש

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/22 17:14 ג בשבט התשפב

ברקע ניסיונות הפינוי: מאות מבקרים מידי יום בחומש
צילום: צילום: ישיבת חומש

היישוב חומש ממשיך לעמוד ולהשאר על טילו, מאז הפיגוע מגיעים מידי יום אל המחסום בכניסה לחומש בחורים ואברכים ממגוון ישיבות ברחבי הארץ. אלון מורה, רמת גן, רמצ השרון, תפוח, יתיר, מגדל העמק ועוד מגיעים ועורכים סדר לימוד בחומש תוך היכרות עם חיי הישיבה וההתמודדות בה.

צילום: ישיבת חומש

אשר כצמן, מישיבת חומש מספר על הטלפונים והפניות הרבות המגיעות לישיבה. "יש שעות שהטלפון לא מפסיק לצלצל. עוד קבוצה ועוד זוגות אן בודדים שרוצים לדעת את מצב הדרך ומה אפשר לעשות בחומש".

צילום: ישיבת חומש

"אנחנו רואים בזה ברכה גדולה ומצידנו זה המשך ישיר של הצעדה", אומר שמואל וונדי מנכ"ל הישיבה "זה המשך של הצעדה במובן הפשוט שאנשים מגיעים והמשך של ההצלחות שהובילה הצעדה בשטח- שכעת חוששים מיישום התוכנית להרוס את הישיבה".

וונדי מספר כי הישיבה נערכת לאזכרת 30 משמעותית שתמשיך את הבעת התמיכה בישיבה.

"אנחנו מוקפים בתמיכה ברוך ה' וזה כרגע חומת ההגנה שלנו כנגד ההרס המתוכנן. אנחנו רואים כאן כח מגב ואת המחסום בכניסה לחומש ומבינים שהמשמעות היא שיש מי שמנסה להחיות את חוק ההתנקות וכמן שכבר אמרנו אינספור פעמים: הדבר הכי גרוע שיכול להיות כתגובה לפיגוע - זה הרס הישיבה ומתן פרס לטרור"

צילום: ישיבת חומש

בקבוצות הוואטסאפ של תומכי חומש מפורסמים מידי יופ עדכונים על המבקרים הרבים ועל פרויקטים נוספים לתמיכה בישיבה, איסוף ממתקים בבתי ספר, שוק באולפנת להבה שההכנסות ממנו לישיבה, אולפנת לבונה שהקימה מןקד עצמי ועוד.