חשד לרצח בלוד: נהג משאית נורה מטווח קצר

ירי בבוקרו של יום ראשון בלוד, גבה את חייו של אדם אחד שנרצח, ככל הנראה הרקע למעשה פלילי. אתמול נרצחו שלושה בני משפחת ג'רושי בחיסול בצפון הארץ. המשטרה פתחה בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/21 07:54 יז בתמוז התשפא

חשד לרצח בלוד: נהג משאית נורה מטווח קצר
ארכיון, צילום: דוברות המשטרה

עוד בוקר "שגרתי" בלוד, כאשר הבוקר (א') התקבל דיווח על ירי לעבר משאית ברח' אבא הלל סילבר בעיר, כשככל הנראה הרקע פלילי. גורמי רפואה קבעו את מותו של אדם כתוצאה מהירי. כוחות משטרה נמצאים בזירה ונסיבות האירוע נבדקות.

ההרוג הוא נהג הביובית, ג'אמיל אזברגה, שרצח אביו הוביל לחיסול בכביש 6 לפני כחצי שנה. מסתמן כי הרקע לרצח מקורו בסכסוך בין משפחות אזברגה ואבו סעלוק ונקמה על החיסול בכביש 6 לפני כחצי שנה. 

אירוע קשה נוסף אירע בשבת ליד עילבון שבגליל, כאשר שלושה בני משפחה אחת אותרו ירויים בתוך רכבם לאחר שנורו מרכב חולף. באירוע נרצחו שני בני זוג ובתם בת ה-16, בת נוספת נפצעה באורח בינוני והיא פונתה לבית החולים 'פדה-פוריה' שבטבריה.

נואל, יוסף וריאן שנרצחו, הם בני משפחת ג'רושי ועברו לכפר דיר חנא שבצפון מרמלה בעקבות סכסוך משפחתי, החשש כי ימצאו את מותם כחלק מנקמת דם לא היה לשווא והרוצחים איתרו אותם בתוך זמן קצר, עקבו אחריהם וירו לעבר רכבם. זמן קצר לאחר הרצח אותר לא רחוק מהכפר עילבון כלי רכב שרוף ובו כלי נשק. לפי הערכת המשטרה מדובר ברכב ששימש את הרוצחים.

יוסף שנרצח הוא אחיו של זייד ג'רושי, שסכסוך בינו לבין בין דודו חאתם הוביל לדקירתו של האחרון בהר הבית. המשטרה בודקת אם קיים קשר בין שני המקרי. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר מרכז.