אלירן מלול הנאשם ברצח רעייתו מיכל: "היא דקרה אותי בתחילת הוויכוח"

אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה, טוען בתשובה לכתב האישום כי היא תקפה אותו, ודקרה אותו כמה פעמים. לדבריו, הוא היה שיכור ולכן אינו זוכר הכל. משפחתה: "רוצח שפל וחסר בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 13:15 כג בסיון התשפ

אלירן מלול הנאשם ברצח רעייתו מיכל: "היא דקרה אותי בתחילת הוויכוח"
מיכל סלה ז"ל, צילום: באדיבות "פורום מיכל סלה"

עורכי דינו של אלירן מלול, נגדו הוגש כתב אישום בגין רצח אשתו, מיכל סלה ז"ל, טוענים בשמו בתשובה שהגישו לכתב האישום כי היא דקרה אותו בתחילת הוויכוח ביניהם, וכן כי הוא אינו זוכר את כל האירוע, מפני שהיה שיכור.

בתשובה לכתב האישום נכתב כי מלול שתה אלכוהול באותו לילה, "והוא אינו זוכר לפרטים את שארע באותו הלילה. פרט לכך, בתחילת האירוע בנסיבות של ויכוח שניטש בין הצדדים, נדקר הנאשם ע"י המנוחה מספר פעמים בצד ימין של גופו".

בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה: "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל".

עוד נמסר: "מאז, שמונה וחצי חודשים נוספים שתק ושתק עד היום. היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא. לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים. אנו סומכים ידנו על בית המשפט שידונו את הרוצח השפל וחסר הבושה, הרחק מהחברה, כך שלעולם לא יראה אור יום".