תיעוד בהר הבית: אישה וילד פרצו בבכי בעקבות אלימות מוסלמית

עשרות מתפרעים רדפו אחר העולים להר הבית, קיללו, דחפו ואף יידו לעברם אבנים. אישה וילד פרצו בבכי בעקבות ההתפרעויות. יהודה גליק: "משטרת ישראל, תתעוררו לפני שיישפך פה דם!" צפו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/08/14 09:56 כג באב התשעד

תיעוד בהר הבית: אישה וילד פרצו בבכי בעקבות אלימות מוסלמית
shutterstock, צילום: shutterstock

עשרות מתפרעים מוסלמים רדפו אחר עולים להר הבית אתמול (ב'), קיללו, הניפו מולם נעליים, דחפו אותם ואף יידו עליהם אבנים, כך נראה מסרטונים שמפיצים פעילי המקדש, המעלים יהודים להר הבית. לדברי הפעילים, “המשטרה גילתה חוסר אונים מוחלט והגבילה עוד יותר את הליכתם ושהייתם של היהודים בהר. כולל ניסיון להוציא קבוצה שלימה של יהודים חרדים משער השבטים”.

ילד יהודי בוכה כתוצאה מצעקות הנשים האיסלמיות

[embed]

]

אישה יהודייה מתייפחת נוכח גידופי המוסלמים

[embed]

]

בנוסף להתעללויות ביהודים התקיימו אמש (ב') בהר הבית קייטנות חינוך לטרור והזדהות עם החמאס והאחים המוסלמים ומשחקי כדורגל, תוך כדי חילול המקום הקדוש וביזיון פסקי בג"צ שקבעו שיש להפסיק משחקים אלו.

(צילום: במטה ארגוני המקדש)

מוסלמים תוקפים חתן ומאיימים להשליך נעליים

[embed]https://www.facebook.com/photo.php?v=328704343920824[/embed]

קללות וגידופי מוסלמים ליהודים

[embed]https://www.facebook.com/photo.php?v=10152344370618528[/embed]

במטה ארגוני המקדש מסרו כי הם "תמהים על המשטרה שאפשרה היום את כניסתם של המוסלמים בשעות הכניסה של היהודים והתיירים. האלימות המוסלמית הולכת ומחמירה, והמשטרה מאפשרת להם להתנפל על היהודים. החוויה של היהודים בהר הבית הולכת ומחמירה, על המשטרה למנוע את כניסתו של כל מוסלמי שנובח על יהודים העולים להר הבית, ואת המתפללים או הלומדים מביניהם להכניס אל תוך המסגד העומד ריק בכל שעות היום”.

פעיל הר הבית יהודה גליק התייחס בפרופיל הפייסבוק שלו לאלימות הקשה שהתגלתה. “לצערי איני יכול להתעלם ולעצום את עיניי כאילו לא קורה כאן דבר - ניתן לראות צילומי מצלמות הפורעים (המתגאים במעשיהם), להתרשם מתוכן הדיבור, לראות אשה שמעיפה פלאפון ואישה מכה. כיצד לדעתכם הגיבה המשטרה? זירוז היהודים להתקדם ולא לעצור! ממשלת ישראל, משטרת ישראל, תתעוררו לפני שיהיה מאוחר. לפני שיישפך פה דם!”