שוברים שיאים: תמונה של בנט ולפיד לבושים כנאצים הופצה ברשת

אחרי קבוצת הוואטסאפ בעלת תמונת צלב הקרס והקריאות להחרמת מוצריי התיישבויות הופצה תמונה של בנט ולפיד לבושים כנאצים השורפים ספרי גמרא

חדשות כיפה 24/02/14 13:26 כד באדר א'

שוברים שיאים: תמונה של בנט ולפיד לבושים כנאצים הופצה ברשת
צילום מסך, צילום: צילום מסך

מרתיח. תמונה אשר מופצת בשעות האחרונות בקבוצות וואטסאפ ובפייסבוק מציגה את שר הכלכלה נפתלי בנט ואת שר האוצר יאיר לפיד לבושים כנאצים השורפים ספרי גמרא.

מדובר בעליית מדרגה בתקיפות של גורמים במגזר החרדי כנגד הציונות הדתית ויאיר לפיד. אסף פאסי, מפעיל דף הפייסבוק של נפתלי בנט, פרסם בפרופיל האישי שלו את התמונה וכתב "התמונה הזו הוציאה אותי הבוקר מאיזון. לפיד ובנט הם נאצים ששורפים ספרי תורה. זו המשמעות החרדית לחוק הגיוס".

(צילום: צילום מסך)

"נכון", הוסיף פאסי, "מדובר באדם טיפש אחד שהכין את התמונה הזו, אבל התמונה הזו מייצגת הרבה מעבר לאדם שיצר אותה. היא השיח בתקופה האחרונה סביב חוק הגיוס. שיח שמדבר על שמד לבחורי הישיבות, שמדבר על הרס עולם התורה".

"אני בעד לימוד תורה. שנים למדתי בישיבה, גם היום אני מחכה בשקיקה לשבתות ולדקות פנאי בשביל ללמוד. בתורה שלי כתוב בין היתר על הצורך במעורבות בחיי המעשה. על הצורך בבנייה של חברה צודקת. על הצורך בתרומה לקהילה. כמו בצה"ל, כמו בזק"א, כמו ב"הצלה", כמו בשירות הלאומי והאזרחי".

"הניסיון הקטן והנואל של פוליטיקאים חרדים עם מגבעת ובלעדיה ליצור מלחמה הוא ניסיון מסוכן. הניסיון לעשות את זה מלחמת אמונה הוא הזוי. אבות אבותינו תרמו לחברה לצד לימודם, שום שיכתוב של ההיסטוריה לא ישנה זאת", כתב פאסי והוסיף:

"אל תגידו שלא ידעתם. מחר עלולים אנשים קטנים לקום ולשרוף בית כנסת דתי לאומי- כי הם עמלק. מחר עלולים אנשים קטנים לפגוע בכל אדם שאין כיפה שחורה על ראשו. חושבים שאני מגזים? תנו הצצה לעיתונות החרדית".

כזכור, ביום חמישי שעבר פורסם ב'כיפה' כי קבוצת חרדים פתחו קבוצת וואטסאפ אשר כללה תמונה של צלב קרס תחת הכותרת 'עוכרי ישראל'. לקבוצה צורפו חברי כנסת מהבית היהודי. הבוקר (ב') פורסם עוד כי גופים שונים מנסים לקדם חרם חרדי על מוצרים בהתיישבויות ביהודה ושומרון.