קמפיין סטודנטים של הבית היהודי: "רשטיק, אתה לא מייצג אותי"

מטה הסטודנטים של "הבית היהודי" יצא לקמפיין נגד כוונת התאחדות הסטודנטים להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/13 22:42 כט בכסלו התשעד

קמפיין סטודנטים של הבית היהודי: "רשטיק, אתה לא מייצג אותי"

"ישראלים" - מטה הסטודנטים של הבית היהודי יצא היום (ב‘) בקמפיין נגד כוונת התאחדות הסטודנטים להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. המאבק כולל קמפיין אינטרנטי, בקשה של ח"כ יוני שטבון לדיון מהיר בוועדת החינוך של הכנסת ומכתב ליו"ר התאחדות הסטודנטים.

במכתב ששלח הבוקר רכז הסטודנטים של המפלגה, ינקי גוטהלף, הוא מכנה את החלטת ההתאחדות "ניצול ציני של הכח הניתן על ידי הסטודנטים". עוד הוא כותב כי המהלך יביא לנתק בין סטודנטים מהצד הימני של המפה הפוליטית ובין אגודות הסטודנטים וההתאחדות, ולהרגשה בקרב הסטודנטים הימניים כי הם אינם חלק מהתאחדות הסטודנטים.

במקביל השיק מטה "ישראלים" בשיתוף "בית משותף" - המטה החילוני בבית היהודי, קמפיין פייסבוק שכותרתו "רשטיק, אתה לא מייצג אותי!", ובו הם תוקפים את התאחדות הסטודנטים על כך שהיא עוסקת בנושאים פוליטיים במקום לדאוג לצרכי הסטודנטים.

גוטהלף אמר היום כי "תפקידה של התאחדות הסטודנטים הוא לדאוג לאינטרסים של הסטודנטים, לא חסרות פעילויות ולא חסרים מאבקים בשם הסטודנטים, ואנו נמשיך לשתף בנושאים אלו פעולה עם ההתאחדות כפי שעשינו בעבר, אנחנו מתנגדים להחדרת פוליטיקה לתוך ההתאחדות, דבר שיפגע בכל פעולה עתידית שלה למען הסטודנטים, אנחנו קוראים להתאחדות לזכור את מי היא מייצגת, ולהפסיק לייצג את הסטודנטים בא-נג'אח או בביר זית. במקום שיזבזבזו זמן על פגישות חסרות תכלית, על ההתאחדות להשקיע את המשאבים העומדים לרשותה למען הסטודנטים".