קורס בהכפשת יש"ע: שלום עכשיו יוזמים סיורי תג מחיר

תנועת השמאל הקיצוני החלה להפעיל סיורי תג מחיר באתרים שונים ביו"ש. למי שתהה מי מרוויח מהתופעה המרתיחה של הימין הקיצוני. יגאל דלמוני: "אפשר גם לקחת אנשים רק למוקדי קסאמים בשדרות, אבל זו לא שדרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/14 10:37 כז בשבט התשעד

קורס בהכפשת יש"ע: שלום עכשיו יוזמים סיורי תג מחיר
איאד חדד, בצלם, צילום: איאד חדד, בצלם

בחודשים האחרונים פתחו בתנועת השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' בטרנד חדש. סיורי תג מחיר במקומות שונים בארץ. בשונה מארגונים אחרים שמבצעים סיורים ליהודה ושומרון, כצפוי, לקחו ב'שלום עכשיו' אך ורק את הרע, שמתבטא בפעילויות הימין הקיצוני.

"קיבלנו פידבקים על אנשים שמבינים את המצב הגאו פוליטי אבל רוצים לדעת מה קורה במקומות החיכוך", ניסה הבוקר יריב אופנהיימר לתרץ את הסיורים ברדיו גלי ישראל והסביר כי מדובר בשלושה מוקדים של פעילות - ביצהר, בכפר קוצרא-אש קודש ובדרום הר חברון.

"אני שמח לשמוע שהיום השמאל מנסה לחקות אותנו אבל הם עושים עוול", מגיב לדברים סמנכ"ל ההסברה של מועצת יש"ע יגאל דלמוני. "אין ספק שסיורי שטח הם הדבר הטוב ביותר כדי לראות את הפנים האמיתיות של יהודה ושומרון אבל לקחת אנשים לסיורי תג מחיר זה כמו לקחת אנשים לגליל ולגולן ולהוביל אותם רק למקומות בהם היו תאונות דרכים קטלניות".

עוד הוסיף דלמוני ואמר כי "צריך לראות את כל התמונה ולהחליט ולא להראות רק חצי תמונה. 'שלום עכשיו' מובילים את המבקרים רק למקומות בהם היו אירועים שרוב מועצת יש"ע והמתיישבים לא מסכימים ולא אוהבים אותם. אם תיקח אנשים לראות מקומות בהם נפלו קסאמים בשדרות זה טוב ויפה אבל זו לא העיר שדרות".