צעירי "הבית היהודי" מחזקים את הדרום

עשרות מחברי מטה הצעירים של המפלגה יצאו לחלק סופגניות ולהדליק נרות במרכזי האוכלוסייה בדרום הארץ. "באנו לתת חום ואהבה אחרי ירי הרקטות המאסיבי", אמר רכז מחוז דרום במטה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/12/12 18:51 כח בכסלו התשעג

צעירי "הבית היהודי" מחזקים את הדרום
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

עשרות מחברי מטה הצעירים של מפלגת ”הבית היהודי“ השתתפו היום (ד‘) במבצע ”מפיצים אור בדרום“, שנועד לחזק ולשמח את התושבים בדרום הארץ. במסגרת המבצע חילקו הפעילים סופגניות בקניונים ובשכונות המצוקה בערי הדרום למודות המלחמה, אשקלון שדרות ונתיבות, איחלו חג שמח לתושבים והתעניינו בשלומם.

הצעירים מספרים שהם מרגישים כי מדובר בשליחות אמיתית וכי הם מלאי סיפוק מהמבצע. "התגובות ברחוב היו חמות ומרגשות“, סיפרה מנוחה פנדל, ”מאות אנשים אמרו לנו תודה רבה וגם היו כאלה ששאלו על המפלגה ומטרותיה. היינו בהלם מכמות האנשים שאמרו שבפעם הראשונה הם יצביעו לבית היהודי. היו גם אנשים שלקחו סופגניות ופלאיירים לאחים ולהורים. היינו מאושרים לראות את החיוכים שלהם".

דניאל גבאי, רכז מחוז דרום במטה, ציין כי ”המציאות בה הם חיים כבר 12 שנה היא בלתי אפשרית, במיוחד לאור התקופה האחרונה ובזמן מבצע 'עמוד ענן'. באנו לתת חום ואהבה, וגם משהו מתוק באווירת החג המיוחד הזה, שמזכיר לנו שה' תמיד איתנו, שעם ישראל מאוחד הוא עם חזק ושאסור לפחד כלל מאף אחד“.

”אני אישית התרגשתי מאוד מהמבצע הזה“, הוא מתאר, ”זה מחמם את הלב לראות חיוך של ילד, של אשה מבוגרת, לשמוע תודה מהגיבורים האלה. בעיניי אנחנו אלה שצריכים לומר להם תודה, הם אלו שבעמידתם האיתנה מביעים את העוצמה של מדינת ישראל. יהי רצון שנזכה לנצח ולהביס את אויבינו כמו שהחשמונאים עשו, ולהחזיר את השלווה לכל הארץ ולדרום בפרט".