פעילים ותושבים התארחו בסוכה הפתוחה של הבית היהודי בפתח תקווה

שרים, חברי כנסת, מועמדים לראשות העיר ומאות פעילים ותושבים - התארחו בסוכה הפתוחה של הבית היהודי. עו"ד איציק דיעי: "נפעל להמשך שיתוף הפעולה למען אזרחי העיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/13 11:30 יט בתשרי התשעד

פעילים ותושבים התארחו בסוכה הפתוחה של הבית היהודי בפתח תקווה

רשימת הבית היהודי בפתח תקווה ארחה אמש (א‘) עשרות פעילים ותושבים ב“סוכה פתוחה“, תחת סיסמת הרשימה "יש מקום לכולם". בסוכה, שיזם מטה ההסברה בראשותו של אודי ויזנר, התארחו מאות פעילים, תושבים ואזרחים מכלל המגזרים ובהם חילוניים ודתיים, צעירים וגמלאים, תושבי מרכז העיר ופעילי השכונות השונות.

השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך, שהגיע לסוכה, קרא מאמר שכתב לפני מספר שנים תחת הכותרת "יש מקום לכולם", וציין כי הוא שמח לראות את החזון מתגשם בבית היהודי. חברת הכנסת איילת שקד מהבית היהודי ציינה את חשיבותה של פתח תקווה לבית היהודי וקראה לכלל הציבור לתמוך ברשימה, וחברת הכנסת שולי מועלם הדגישה את הצורך באחדות עם ישראל. כמו כן ציינה בסיפוק רב את הדגש הניתן בפעילות הרשימה להעצמת הנשים בעיר.

ראש העיר מר אורי אוהד נשא דברים מרגשים בזכות שיתוף הפעולה עם הציבור הדתי והצורך לפעול יחד לשיפור מצבה של פתח תקוה. גם המועמד לראשות העיר מר איציק ברוורמן כיבד בנוכחותו את האירוע וקרא לשיתוף פעולה עם הציבור הדתי לאומי.

עו"ד איציק דיעי, ראש רשימת הבית היהודי ציין בסיפוק רב את הנוכחות המרשימה והירתמות הנהגת הבית היהודי עבור העיר פ"ת. "העיר פ"ת היא דוגמא לדו קיום בריא בין כל המגזרים, ואנו נפעל להמשך שיתוף הפעולה ולמען כלל אזרחי העיר, כי בבית היהודי יש באמת מקום לכולם".