פייגלין סימס לשטבון: תומך בך

חבר הכנסת משה פייגלין, אשר תומך בחוק הגיוס, סימס לשטבון כי הוא תומך בו. "לא כי אני מסכים איתו. אני מעריך כל אדם שהולך נגד הזרם ומוכן לשלם מחיר בשל העמידה על עקרונותיו"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 12/03/14 10:34 י באדר ב'

פייגלין סימס לשטבון: תומך בך
נווהשאנן at he.wikipedia, צילום: נווהשאנן at he.wikipedia

אמש (ג') לאחר הצהרתו של ח"כ יוני שטבון כי יצביע נגד חוק הגיוס חרף החלטת הבית היהודי להצביע בעד, החלטה בה תמך ח"כ שטבון בישיבת הסיעה, סימס ח"כ משה פייגלן לח"כ שטבון "אני תומך בך". פייגלין הסביר את תמיכתו בשטבון ואמר: "לא כי אני מסכים איתו - אלא פשוט כי אני מעריך כל אדם שהולך נגד הזרם ומוכן לשלם מחיר בשל העמידה על עקרונותיו".

ח"כ פייגלין, שהצהיר כי יצביע בעד חוק הגיוס התייצב לתמיכת ח"כ שטבון, שהצהיר כי יצביע נגד החוק, " כל הפטנט הזה של משמעת קואליציונית דורש עיון. האם באמת אי אפשר אחרת?" אמר פייגלין "הייתי רוצה להקים ממשלה בלי משמעת קואליציונית. שכל חבר כנסת יהיה אחראי באמת גם לחוקים שהוא מעביר וגם לקיום הממשלה. שסביב כל חוק ייווצרו קואליציות ואופוזיציות משתנות מקיר לקיר. שהכנסת תפסיק להיות מכונת חוקים ותחזיר לעצמה ולחבריה את כבודה האבוד".

בעבר התייצב פייגלין גם לימינה של ח"כ עדי קול שהצביעה נגד עמדתו של יו"ר מפלגתה, 'יש עתיד', יאיר לפיד. "תמכתי בחברת הכנסת עדי קול לאחר שסטתה מעט מהמשמעת הקואליציונית הקדושה וגולגלה בזפת ובנוצות על ידי הבוס" אמר אז פייגלין.