פיגוע דקירה בירושלים: צפו בהשתלטות של ברקת על המחבל

לאחר תקופה של שקט יחסי, שוב פיגוע דקירה בירושלים. אדם נפצע באורח בינוני בבטנו. ראש עיריית ירושלים השתלט על המחבל עם מאבטחו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/02/15 17:50 ג באדר התשעה

פיגוע דקירה בירושלים: צפו בהשתלטות של ברקת על המחבל
הלל מאיר - סוכנות תצפית, צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית

לאחר תקופה ארוכה של שקט יחסי בירושלים, שוב פיגוע בעיר, כשאדם נדקר בבטנו על ידי שוהה לא חוקי כבן 18, סמוך לכיכר ספרא בירושלים.

לפני זמן קצר דקר המחבל את האיש בבטנו, ולאחר מכן נתפס על ידי מאבטח של עיריית ירושלים. הפצוע נפגע באורח בינוני, טופל על ידי מד"א במקום והועבר לאחד מבתי החולים בירושלים.

המחבל, כבן 18, נתפס כאמור על ידי מאבטח של עיריית ירושלים עד הגעת השוטרים. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא שוהה בלתי חוקי. לאחר זמן קצר הוא הועבר לחקירה.

(צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית)

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, השתלט בעצמו על מחבל, שניות ספורות לאחר שדקר בככר צה"ל ונטרלו אותו. ברקת סיפר כי "נסעתי עם הרכב סמוך לככר צה"ל כשפתאום הצוות שלי ראה בסמוך אלינו את מחבל עם סכין, קפצתי יחד עם המאבטח שלי מיד מהאוטו, הוא שלף עליו את הנשק ותפסנו יחד את המחבל עד להגעת המשטרה, ומיד טיפלנו בפצוע שלשמחתנו נפצע קל".

צפו בהשתלטות על המחבל:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ENkkKVcsRs4[/embed]

[embed]
]

בחודש האחרון נרשמה רגיעה יחסית בירושלים לעומת החודשים שקדמו לו ככל שמדובר בפיגועים. לאחר שני פיגועי דריסה ומספר פיגועי דקירה בעיר, בחודש האחרון באופן יחסי לא היו פגיעות חמורות, אך רק היום נפגעה הרכבת הקלה ממספר אבנים שיודו לעברה.