עשרות תלמידי ישיבות הסדר הוזעקו ליחידותיהם

פרסום ראשון: כחלק מהיערכות לאפשרות של כניסה קרקעית לרצועת עזה, הוזעקו עשרות תלמידי ישיבות הסדר, הנמצאים בפרק הזמן שלאחר שירותם הסדיר, לשירות פעיל בצה"ל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/11/12 18:58 כט בחשון התשעג

עשרות תלמידי ישיבות הסדר הוזעקו ליחידותיהם
דובר צהל, צילום: דובר צהל

עשרות תלמידי ישיבות הסדר הנמצאים בפרק הזמן שאחרי שירותם הסדיר, קיבלו הערב (ד') זימונים דחופים לשירות פעיל - כך נודע לכיפה. מדובר בחלק מהיערכות של צה"ל לאפשרות שהמבצע "עמוד ענן", שהחל מוקדם יותר הערב, יתפתח לכדי מהלך של כניסה קרקעית לרצועת עזה.

בתוך כך, במערכת הפוליטית מברכים על החלטת הדרג המדיני על פעולה נחושה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה. יו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, אמר הערב כי "מה שיעשה חיסול רמטכ"ל לא עשו אלף כיפות ברזל. ישראל הבהירה היום שההגנה הטובה ביותר היא פגיעה באוייב שיורה עליך, ולא התחפרות והגנה. דוקטרינת המגננה צריכה לסיים את דרכה. אני קורא לראש הממשלה להשלים את המהלך בכל דרך שיציג עבורו הצבא על מנת להפסיק את ירי הטילים על ישראל".

במפלגת "עוצמה לישראל" של חברי הכנסת אלדד אריה ומיכאל בן ארי, אמרו הערב כי "אנו מברכים את צה"ל על חיסול הרוצח ג'עברי וקוראים להפוך לאבק גם את אסמעיל הניה. כן יאבדו כל אויבך ישראל. חבל רק שלא שמעו להמלצה שלנו לחסל את ג'עברי מייד לאחר שנתגלה חלקו בחטיפת שליט".