ערב ראש השנה: השר אריאל עלה להר הבית וספג קללות מצד המוסלמים

השר אריאל עלה להר הבית לקראת השנה החדשה. את ביקורו ליוו התפרעויות המוניות מצד ערבים. הפורעים קיללו את השר ואף זרקו בלוקים וירו זיקוקים על כוחות הביטחון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/09/14 11:21 כט באלול התשעד

ערב ראש השנה: השר אריאל עלה להר הבית וספג קללות מצד המוסלמים
דוברות אורי אריאל, צילום: דוברות אורי אריאל

השר האורי אריאל עלה הבוקר (ד') להר הבית לכבוד השנה החדשה, וספג קללות וגידופים. במהלך הביקור בהר הבית התקיימו התפרעויות המוניות מצד ערבים ששהו בהר באותה עת. הפורעים הערבים אף קיללו את השר ואנשיו וקראו לעברו קריאת גנאי. תוך כדי הביקור זרקו הפורעים הערבים בלוקים וזיקוקים על כוחות הביטחון. כוחות הביטחון השיבו באמצעים לפיזור הפגנות והדפו את הפורעים הרחק אל עבר המסגד.

אריאל: "הריבונות בהר הבית בידינו ואנו מחוייבים לחזק אותה. לא ייתכן שפורעים ינצלו פעם אחר פעם את קדושת המקום למהומות, התפרעויות ופגיעה ביהודים. אני מאחל לנו שבשנה הבאה עלינו לטובה מדינת ישראל תדע לחזק את הריבונות בהר הבית, למנוע את התפרעויות והשתוללות הערבים ותאפשר כניסה חופשית ושיוויונית ליהודים ולכל מי שמעוניין בכך".

בתוך כך ועל רקע ההתפרעויות, בירך יהודה גליק מנהל הליב"ה לחופש יהודי בהר הבית את משטרת ישראל על החלטתה הנחושה היום לאפשר כניסת יהודים להר הבית גם במחיר מניעת כניסת המוסלמים הפורעים. בעקבות כך נכנסו עד עתה כמאה יהודים. "הנה מסתבר שכשהמשטרה רוצה היא יכולה להתמודד ולא פורצת מלחמת עולם", אמר גליק.

צפו בביקורו של השר אריאל על רקע הדי ירי זיקוקים וירי כוחות הביטחון

[embed]

] [embed]
]