עיתונאים במקור ראשון יפתחו גמ"ח הלוואות

המצב במעריב-מקור ראשון מתדרדר ככל שעובר הזמן והעיתונאים, הרגילים במלאכת הכתיבה ביום יום, החלו ביוזמה לפתיחת גמ"ח הלוואות לטובת עיתונאים המתקשים לסגור את החודש

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/03/14 08:51 יא באדר ב'

עיתונאים במקור ראשון יפתחו גמ"ח הלוואות
stuartpilbrow-cc-by, צילום: stuartpilbrow-cc-by

בימים האחרונים נראה כי המצב של מעריב-מקור ראשון מתדרדר עוד ועוד. בעוד מנכ"ל העיתון שלמה בן צבי קיבל ארכה מבית המשפט במטרה להציל את העיתון, מתקשים עיתונאים רבים העובדים בעיתון לסגור את החודש, חשש שמתעצם עם בוא החגים הקרבים, הגוררים עימם הוצאות רבות.

עיתונאים בעיתון הדתי "מקור-ראשון" החלו ביוזמה לפתיחת גמ"ח הלוואות דיסקרטי, שיאפשר למתקשים כלכלית אוויר לנשימה, זאת במטרה להימנע עד כמה שניתן מלקיחת הלוואות מבנקים ומנושים שונים.

"מאחר ואנו על רכבת הרים ופורים ופסח בפתח", כתבו העיתונאים בתכתובת מייל פנימית. "וכדי שכולנו נוכל לעבור את פורים בשמחה, אנו רוצים לבדוק את הצורך ואפשרות להקים קרן הלוואות זמנית פנימית שלנו המבוססת על רצון טוב".

העיתונאים ביקשו מחברי המערכת ליצור קשר באם הם מכירים מקורות מימון מהם אפשר ללוות כסף או רוצה להעביר כספים לקופה לטובת חברים אחרים. "מי שזקוק להלוואה מוזמן ליצור איתנו קשר. דיסקרטיות מובטחת", כתבו. "גיוס הכספים לקופת ההלוואה יעשה רק לאחר שנבין האם באמת יש בכך צורך".