סיבוב שלישי בין וורצמן לאייל גולן: מעשיו בלתי נסבלים

נמשך הדו קרב בין סגן שר החינוך אייל גולן. "גיבורי התרבות של הילדים שלנו צריכים להיות ברמה מוסרית אחרת. הם מנצלים את התמימות שלהם". בשבוע שעבר איים גולן על וורצמן בתביעת דיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/14 14:19 ב באדר א'

סיבוב שלישי בין וורצמן לאייל גולן: מעשיו בלתי נסבלים
יחצ, צילום: יחצ

נמשך הדו קרב בין סגן שר החינוך אבי וורצמן לזמר אייל גולן על רקע דבריו של וורצמן בשבוע שעבר נגד הזמר "הוא מחליא אותי" והאיום בתביעה מצד עורכי דינו של גולן.

הבוקר התייחס וורצמן לפרשה ואמר "העובדה שמישהו שר יפה ויש לו קול נחמד לא אומרת שצריך להיות לידו. זה מסוכן. כשזמר מתרברב ואומר שהיה עם עשרות נערות ובני משפחות תומכים בו אלו דברים בלתי נסבלים".

בדבריו ברדיו גלי ישראל, אמר וורצמן כי "הנקודה הנוראית שמתפתחת פה היא מקומם של גיבורי התרבות של הילדים במדינת ישראל, התנהגותם המוסרית והרדידות הנוראית שלהם. לפעמים אתה רואה ולא מאמין. אנחנו צריכים לחנך את הילדים שלנו לכיוון ראוי ונכון. כסגן שר החינוך, כחבר כנסת וכאבא לילדים אני לא יכול לסבול את זה, קשה לי לשמוע שילדים מסתובבים בסביבה כזאת".

לדבריו "הם צריכים להבין שהם מהווים דוגמא לציבור ולילדים שלנו. כשהילדים שלי או שלך יוצאים לבילוי בערב אתה לא יודע מה עושים איתם, האם מנצלים את התמימות שלהם ואת רצונם להתקרב לסלבס וכל הדברים הנוראים הללו".

בשבוע שעבר אמר סגן שר החינוך בעניין אייל גולן כי "הוא מחליא אותי", ובעקבות התבטאות זו איימו עורכי דינו של הזמר בתביעת דיבה. יש לציין כי האיום חסר שיניים מכיוון שלחבר הכנסת יש חסינות מפני תביעות. "אגיד את זה בכל רם. לא ענייני מה קרה אצל אייל גולן", אמר וורצמן הבוקר (א'). "הסוגיה שלי היא לעמוד ולהרתיע בפני הילדים, הנוער וההורים ולומר להם תיזהרו. העובדה שמישהו שר יפה ויש לו קול נחמד לא אומרת שצריך להיות לידו. הדבר מסוכן"

"אי אפשר להאמין שקורה במדינת ישראל דבר כזה", אומר וורצמן. "אי אפשר להאמין שקורה פה במדינת ישראל דבר כזה, מדינת ישראל אור לגויים חברת מופת, לא לאמין שדברים כאלה קורים פה".