מתנדבי השירות הלאומי בירושלים ובצפון שוחררו מעבודתם לקראת השלג

לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים שוחררו מתנדבי השירות הלאומי האזרחי מעבודתם. "היה חשוב לנו לחדד נהלים בנושא מזג האוויר הסוער הצפוי לנו בימים הקרובים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/01/15 18:02 טו בטבת התשעה

מתנדבי השירות הלאומי בירושלים ובצפון שוחררו מעבודתם לקראת השלג
Shutterstock, צילום: Shutterstock

לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים באזור הצפון ובירושלים ובכלל זה הצפי לירידת שלג באזורים אלו, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר שלום -ג'רבי, יזם נוהל מיוחד המסדיר את פעילותם של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי בזמן הסערה.

על פי הנוהל שהופץ למנכ"לי הגופים המוכרים בשירות הלאומי-אזרחי, מתנדבים המתגוררים באזור בו לא יתקיימו לימודים בשל מזג האוויר הסוער יהיו משוחררים מהשירות באותם ימים.

כמו כן, מתנדבים המשרתים באזור בו לא יתקיימו לימודים בשל מזג האוויר הסוער יהיו משוחררים מהשירות באותם ימים. בנוסף, מתנדבים המשרתים במקומות שירות אשר הודיעו כי אינם מקיימים פעילות בשל מזג האוויר הסוער יהיו משוחררים מהשירות.

ברשות השירות הלאומי -אזרחי ביקשו להדגיש שבאופן כללי, הנחיות הרשויות המקומיות בנושא מזג האוויר יחולו גם על המתנדבים, והימים בהם יהיו משוחררים המתנדבים בשל נוהל זה, יחשבו להם כימי עבודה מלאים.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי:"כלקח מהסערה שפקדה אותנו בשנה שעברה, ומתוך דאגה לשלומם ולביטחונם של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, היה חשוב לנו לחדד נהלים בנושא מזג האוויר הסוער הצפוי לנו בימים הקרובים. הנוהל מסדיר בצורה ברורה את פעילותם של אלפי המתנדבים באזורים המועדים לשלג, ומבטיח את שלומם של המתנדבים בדרכם לביתם ולמקומות השירות".