"מקור ראשון" חוזר לרשת

לאחר למעלה משנה, חוזרת המהדורה המקוונת של העיתון "מקור ראשון" לניסוי נוסף. בעיתון מבהירים: טרם קיבלנו החלטה סופית בעניין

חדשות כיפה אורי פולק 05/09/10 00:00 כו באלול התשע

"מקור ראשון" חוזר לרשת

לאחר שהופסקה לפני למעלה משנה, המהדורה המקוונת של העיתון היומי "מקור ראשון" חוזרת אל תיבות הדואר האלקטרוני. בעיתון החלו היום (א) בשלב פיילוט ראשוני על מנת לבחון בשנית את הפצת המהדורה היומית של העיתון באמצעות רשת האינטרנט.

בשנה שעברה השיק העיתון "מקור ראשון" מהדורת צהריים דיגיטלית בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. המהדורה הדיגיטלית הופצה מידי יום בשעה 14:00, וכללה כ- 32-40 עמודי חדשות, כלכלה, ספורט, אקטואליה ועוד. השקת המהדורה הדיגיטלית לוותה בהבטחה גדולה כי מנויים רבים עומדים להצטרף. אולם, בתשעה באב, לאחר שהחזיקה מעמד חודשיים בלבד, נסגרת המהדורה המקוונת. כעת שבה המהדורה להפצה במתכונתה הראשונה, והיא ניתנת לצפיה באתר האינטרנט של "מקור ראשון".

ב"מקור ראשון" ציינו בעבר כי הפצת המהדורה המקוונת הופסקה לאור הרישום הגדול שהתבצע למהדורה, רישום אשר הביא את העיתון לתהליך שדרוג כללי של המערכת הטכנולוגית של האתר. "העבודה על המערכת תיארך מספר שבועות ואנו מקווים לחזור לקראת החגים עם מהדורה דיגיטלית משופרת וידידותית יותר לקוראים", מסרו אז בעיתון לכיפה, אך כאמור, רק כעת נעשה ניסיון נוסף.

במערכת "מקור ראשון" אישרו את הדברים לכיפה, ומסרו כי בשבועיים הקרובים יתבצעו ניסיונות נוספים כדי לבחון את חזרתה של המהדורה המקוונת. בעיתון לא התייחסו לסיבות ההשקה החוזרת של המהדורה, אך הדגישו כי טרם קיבלו החלטה סופית בעניין.