"מי שבוחר להשחית תמונות נשים צריך להיות מאחורי סורג ובריח מוקף בתמונות נשים"

ח"כ שולי מועלם מגיבה לכך שאוטובוסים בירושלים יחזרו לפרסם תמונות נשים והמדינה תממן את הנזקים. "האופן בו החברה הישראלית מקבלת השחתת תמונות נשים היא ביזיון. איראן זה כאן"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/05/14 17:09 א באייר התשעד

"מי שבוחר להשחית תמונות נשים צריך להיות מאחורי סורג ובריח מוקף בתמונות נשים"
יחצ, צילום: יחצ

חברת הכנסת שולי מועלם מגיבה בחריפות לכך שאוטובוסים בירושלים יחזרו לפרסם תמונות של נשים כשהמדינה תממן את הנזקים אשר קיצונים יעשו לתמונות ולאוטובוסים. "האופן שבו החברה הישראלית מקבלת השחתת תמונות נשים על אוטובוסים היא בזיון ,איראן זה כאן".

לפני כשנה הפסיקה חברת אגד את פרסומן של נשים על האוטובוסים בירושלים בעקבות ונדליזם מתמשך מצד קיצונים חרדים בעיר. לאחרונה, בעקבות עתירה של תנועת 'ירושלמים' הודיעו באגד כי התגבש הסכם בין המדינה לחברה ובעקבותיה יחזרו הנשים להתנוסס על הפרסומות שעל צידי האוטובוסים והמדינה מצידה תממן את הנזקים אם יהיו כאלו.

מועלם הגיבה בחריפות לדברים ואמרה כי "בשום מקרה לא צריך לממן את הנזקים עבור מי שבוחר במכוון להשחית תמונות נשים". עוד הוסיפה ואמרה בזעם "צריך לרדוף אחרי החיות הללו ולשים אותם מאחורי סורג ובריח מוקפים בתמונות של נשים".

כזכור, בתקופת הבחירות המוניציפליות פורסמה בכניסה לעיר ירושלים תמונתה של עמיתתה של מועלם למפלגת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, ולאחר מספר ימים תמונתה הושחתה בעוד תמונתם של נפתלי בנט ואורי אריאל נשארות שלמות.