מדליק מי שמקליק ראשון: לפיד עקף את בנט ופרסם הודעה דרמטית של אינטל

בנט פרסם בפייסבוק כי הוא קיבל את אחת ההודעות המרגשות בקריירה שלו כשר ושיעדכן בהמשך, יאיר לפיד עקף אותו ופרסם את ההודעה, על התחייבות של אינטל לשדרג את המפעל, בעצמו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/04/14 18:23 ל בניסן התשעד

מדליק מי שמקליק ראשון: לפיד עקף את בנט ופרסם הודעה דרמטית של אינטל
צילום מסך, צילום: צילום מסך

מלחמת פייסבוק בין השרים. בשעה חמש בצהריים (ד') פרסם בנט את ההודעה הבאה בדף הפייסבוק שלו " קיבלתי עכשיו את אחת הבשורות הטובות שלי כשר. מתנה ליום העצמאות ה66 של ישראל. אעדכן בשעות הקרובות".

הגולשים הסקרניים כתבו מאות תגובות בהן תהו על מהות הבשורה ורבים אף קיוו שמדובר בשחרורו של פולארד או בהתפטרותה של ציפי לבני. מי שלא חיכה לבנט ועקף אותו בסיבוב היה שר האוצר יאיר לפיד שמיהר לפרסם פוסט משלו בפייסבוק, רגע לפני שבנט שם לב.

ההודעה המרגשת הייתה כי סגן נשיא אינטל העולמית והנהלת אינטל ישראל הודיעו לשרים על התחייבותם לשדרג ולפתח את מפעלם בקרית גת בהשקעה של מיליארדי שקלים. "זו הבעת אמון בכלכלה הישראלית, במשק הישראלי ובמוחות הישראליים. התוצאה שלה תהיה אלפי מקומות עבודה במעגל הראשון ועשרות אלפי מקומות עבודה במעגל השני, למעמד הביניים הישראלי", כתב לפיד בעוד בנט נשאר מאחור. הגולשים בדף הפייסבוק של לפיד לא נשארו בשקט ולצד ברכות נכתב כי עשה ספויילר לבנט ו"הוא חייב לקחת את כל הקרדיט. מסכן בנט כתב שהוא יפרסם רק בעוד כמה שעות".